وسایل دیداری در شهر سنگ تهران ( مشاوره و اجرا )

Visual aids-1
Visual aids-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



گفته می شود سرانه مصرف سنگ‌های ساختمانی ایران در رتبه نخست جهانی قرار دارد بنابراین برای رفع این نیاز در شهر‌ها، بازار‌های سنگ کوچک و بزرگی تشکیل شده اند که نقش واسطه را بین کارخانه‌های سنگبری و مصرف کنندگان ایفا می کنند.

در بازار سنگ شمس آباد می توان کیلومترها زیبایی طبیعی برآمده از دل کوه ها و اعماق ناشناخته زمین را، یک جا از نظر گذراند، بی آنکه زمانی به بیهودگی سپری شده باشد؛ چرا که با حضور در این بازار بزرگ سنگ، علاوه بر لذت تلفیق صنعت انسانی و هنر طبیعی، بدون شک، سنگ مورد نظر خود را نیز خواهید یافت.

یکی از چالش‌هایی که خریداران سنگ های ساختمانی در تهران نیز با آن مواجه هستند، جستجوی مراکز خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی می باشد. فرقی نمی کند که به دنبال مرمت و بازسازی بنای خود باشید یا برای ساخت پروژه های خود نیاز به خرید 


- بروشورهای لتی بروشورهایی هستند که صفحات آنها بر روی هم تا می خورند و در نهایت بروشور به صورت مجموعه صفحات تا شده روی جلد، پشت جلد و صفحات داخل در اختیار مخاطب قرار می گیرد. ویژگی اصلی این بروشورها این است. که نیازی به دوخت صفحات به یکدیگر ندارند و صحافی آنها با خطوط تاخور انجام می پذیرد. نحوه تا خوردن صفحات بر روی هم ممکن است. به صورت رو به پشت باشد که در این صورت بروشور آکاردئونی گفته می شود. حالت دوم تا خوردن به این صورت است. که یک صفحه بر روی صفحه کنار خود تا شده سپس دو صفحه بر روی صفحه کناری تا می شود. و این حرکت در همان جهت تا خور اول ادامه پیدا می کند. این بروشورهای لتی را می توان دربی یا تودلی نیز می گویند. در حالت آکاردئونی پهنای لت معمولاً هم اندازه تعیین می شود. ولی در حالت توده ای معمولاً لت هائی که بر روی لت دیگر تا می شوند در پهنا کمی کوچکتر تعریف می شوند این امر به دلیل جلوگیری از قوس برداشتن و به اصطلاح شکم کردن بروشور به هنگام تا خوردن و بسته شدن است..

محصولی است. که از بسیاری جهات دارای تشابهات قابل توجه با بروشور است.. ولی عمده تفاوت آن با بروشور نه در جنسیت، تعداد صفحات و یا نحوه ارائه آن، بلکه در چگونگی معرفی موضوع است.. کاتالوگ موضوع را به صورت فهرست وار معرفی می کند. در حالی که بروشور به طور مفصل و دقیق به معرفی موضوع می پردازد. این تفاوت کلیدی می تواند تعیین کننده تفاوت کاربرد کاتالوگ نیز باشد. کاتالوگ در بیشترمواقع حجم کمتری از لحاظ تعداد صفحات خواهد داشت و امکان معرفی تعداد محصولات یا خدمات در آن محدوده گسترده تری را به نسبت بروشور در بر می گیرد.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر سنگ تهران