وسایل دیداری در شهرک صنعتی چرمشهر ( مشاوره و اجرا )

Visual aids-1
Visual aids-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.


- مواد ضبط شده دیداری با یا بدون حاشیه صوتی صرفنظر از مبنای فیزیکی آنها و شیوه ضبط مورد است.فاده مانند فیلم ها، فیلم است.ریپ ها، میکروفیلم ها، اسلایدها، نوارهای مغناطیسی، ویدئو گرام ها، صفحات لیزری، خواندنی به شیوه نوری و... .

امروزه یک اثر دیداری- شنیداری بر پایهٔ محتوایش (برنامه تلویزیونی، مستند، ویدیو، غیره) یا بر پایهٔ قواعد جاری یک کشور (مثلاً سازمانی که مسئولیت تعریف این آثار را داشته باشد) تعریف می‌شود. منابع دیداری-شنیداری می‌توانند به عنوان منبعی برای تاریخ‌نگاران باشند.

تاریخچهٔ دیداری-شنیداری با تاریخ سینما، صدا و تلویزیون می‌پیوندد. به نظر می‌رسد که اولین تعریف عبارت این بوده باشد: «هر چیزی که کتاب نباشد، حتی واقع‌بینانه‌تر، هر سندی که به ماشین خواندن نیاز داشته باشد.» برای کتابداران، مواد دیداری-شنیداری، رسانه‌های ضبط‌شده و پخش صدا و تصویر ایستا یا پویا است.. آن‌ها با اختراع گرامافون توسط توماس ادیسون در سدهٔ میلادی به ظهور رسیدند. منابع دیداری و شنیداری پدیده ای جدید و عامل به کارگیری ارتباطات و تکنولوژی بوده و این منابع از سده ی میلادی به کار گرفته شده اند و در سده ی با سرعت چشم گیر و رشدی فزاینده راه خود را در همه ی عرصه های زندگی بشر باز کرده اند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی چرمشهر