نتایج بدست آمده از کشفیاتی که در سالهای اخیر انجام گرفته نشان میدهد که در آستانه تاریخ مدون کشور ما یکی از مراکز عمده تمدن بودهاست. اتلال پیش از تاریخ در بخشی از این منطقه مورد بررسی قرار گرفتهاند که آثار بدست آمده از آنها قابل مقایسه با تمدن ری میباشد.
{{جعبه شهرستان ایران |نامرسمی = شهرستان پاکدشت |روینقشه = |عرضجغرافیایی = ۵٫۸۸ |طولجغرافیایی = ۵٫۵ |تصویر = Pakdasht County Locator Map ().svg |اندازهتصویر = px |برچسبتصویر = موقعیت شهرستان پاکدشت در است.ان تهران |استان = تهران |شهرستان = پاکدشت |بخش = |ناممحلی = پاکدشت، مامازند |نامهایدیگر = مامازند |نامهایقدیمی =
هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!
. محمل های نوری:محمل هایی هستند که اطلاعات بر آنها با ایجاد تغییر در ویژگی های نوری محمل،برای مثال مات کردن سطحی خاص یا تغییر ویژگی های انعکاسی آن سطح ایجاد می شود که نمونه ی آن" صفحه فشرده ی بازنوشتی" یا "سی دی-آر دبلیو" است..(مرادی و،)
امروزه یک اثر دیداری-شنیداری بر پایهٔ محتوایش (برنامه تلویزیونی، مستند، ویدئو، غیره) یا بر پایهٔ قواعد جاری یک کشور (مثلاً سازمانی که مسئولیت تعریف این آثار را داشته باشد) تعریف میشود. منابع دیداری-شنیداری میتوانند به عنوان منبعی برای
تاریخچهٔ دیداری-شنیداری با تاریخ سینما، صدا و تلویزیون میپیوندد. به نظر میرسد که اولین تعریف عبارت این بوده باشد: «هر چیزی که کتاب نباشد، حتی واقعبینانهتر، هر سندی که به ماشین خواندن نیاز داشته باشد.» برای کتابداران، مواد دیداری-شنیداری، رسانههای ضبطشده و پخش صدا و تصویر ایستا یا پویا است.. آنها با اختراع گرامافون توسط توماس ادیسون در سدهٔ میلادی به ظهور رسیدند. منابع دیداری و شنیداری پدیده ای جدید و عامل به کارگیری ارتباطات و تکنولوژی بوده و این منابع از سده ی میلادی به کار گرفته شده اند و در سده ی با سرعت چشم گیر و رشدی فزاینده راه خود را در همه ی عرصه های زندگی بشر باز کرده اند.
محصولی است. که از بسیاری جهات دارای تشابهات قابل توجه با بروشور است.. ولی عمده تفاوت آن با بروشور نه در جنسیت، تعداد صفحات و یا نحوه ارائه آن، بلکه در چگونگی معرفی موضوع است.. کاتالوگ موضوع را به صورت فهرست وار معرفی می کند. در حالی که بروشور به طور مفصل و دقیق به معرفی موضوع می پردازد. این تفاوت کلیدی می تواند تعیین کننده تفاوت کاربرد کاتالوگ نیز باشد. کاتالوگ در بیشترمواقع حجم کمتری از لحاظ تعداد صفحات خواهد داشت و امکان معرفی تعداد محصولات یا خدمات در آن محدوده گسترده تری را به نسبت بروشور در بر می گیرد.
بروشور به معنای جزوه و دفترچه ای است. که توضیحات جامع و کاملی را در مورد یک موضوع یا فرآیند ارائه می کند. این توضیحات معمولاً با مجموعه ای از تصاویر همراه می شود. بروشور غالباً دارای جلد، رو و پشت و فاقد فضای قابل توجه در عطف است. و به صورت های گوناگون صحافی ارائه می شود. ویژگی منحصر به فرد بروشور که در کمترین محصول گرافیکی به چشم می آید قابلیت تغییر ابعاد در هنگام است.فاده و ارائه است.. به این معنی که هنگام ارائه یک بروشور این امکان وجود دارد که ابعاد آن × سانتی متر باشد ولی در هنگام است.فاده ممکن است. ابعاد این محصول به × سانتی متر افزایش یاید. از سوی دیگر بروشور معمولاً توسط عامل توزیع به مخاطب ارائه می شود. از آنجایی که بروشور در حکم یک نقشه راهنما در ارتباط با موضوع مورد توزیع است. دقت مخاطب نسبت به مطالب منعکس شده در آن نیز بیشتر خواهد بود. قطع متداول بروشور حداقل در ایران بطور معمول A یا A است..