فروش تست لوله و اتصالات در بازار لاله زار

Testing pipes and fittings-1
Testing pipes and fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از طریق سطح لوله، یک موج صوتی اولتراسونیک منتقل می شود و اجازه می دهد وقتی با رسانه دیگری مانند هوا مواجه می شود، در داخل دیواره های آن منعکس شود. در این مرحله، امواج صوتی به منبع منعکس می شوند؛ جایی که سرعت حرکت اندازه گیری می شود. همه این ها توسط مبدل های الکترونیکی امکان پذیر می شوند که می توانند ویژگی های لوله را به تصویر بکشند. جدا از ضخامت دیوار، همچنین می تواند فرورفتگی ها، شکستگی ها و اجزای متحرک جوش را در صورت وجود، تعیین کند.

آزمایش هیدرو با پر کردن کامل مواد با آب، وکیوم هوای موجود و سپس تحت فشار قرار دادن کل سیستم تا . برابر فشار مجاز شروع می شود. طبق تعیین بازرس، واحد برای چندین ساعت یا چند دقیقه در این شرایط نگهداری می شود. در طول این مدت، آن ها بررسی های بصری روی لوله انجام می دهند و بررسی می کنند که آیا علائم احتمالی نشت و ترک وجود دارد یا خیر. برای بهبود دید، مهندسان آزمایش اغلب از مواد افزودنی به سیال است.فاده می کنند – یا یک رنگ فلورسنت یا یک ردیاب برای ردیابی دقیق منبع نشت.

گروه تولیدی " اتصالات گاز است.اندارد آریا جام" تولید را از سال آغاز نمود. کلیه ی ماشین آلات این شرکت، طراحی و ساخت مهندسین همین مجموعه می باشد. با اتکاء به روش های نوین علمی و تکیه بر سلامت اخلاق و نگرش فنی به تولید، سنگین ترین اتصالات موجود در بازار ایران، توسط این مجموعه تولید می گردد.



( فروش ) های دیگر