فروش تست لوله و اتصالات در بومهن

Testing pipes and fittings-1
Testing pipes and fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.


در آزمون فوق که بر روی لوله‌هایی تا سایز میلی متر انجام می‌پذیرد، لوله شناور شده در حوضچه با دمای℃  ±   تحت اثر فشار داخلی خطی افزاینده  قرار می‌گیرد تا در طی زمان - ثانیه لوله دچار ترکیدگی گردد.

از دیگر تکنیک های آزمایش مخرب لوله، ضربه چارپی است. که برای اندازه گیری سفت و سختی لوله ها طراحی شده است.. این کار معمولا در لوله های دارای بریدگی یا لوله هایی که در کنار هم وصل شده اند، انجام می شود. در این آزمایش یک آونگ وزن دار در محیطی تحت کنترل قرار میگیرد، مکانی که از ارتفاع تاب میخورد، ضربه روی ماده اندازه گیری انرژی جذب شده و لوله شکسته می شود.

پس از پیدایش فولاد و صنعت لوله سازی در دنیا به تدریج است.فاده از لوله ها ی فولادی رایج شد نکته ای که هنگام است.فاده از این لوله ها ذهن محققان و سازندگان را به خود مشغول می کرد نحوه تعمیرات و نگهداری و روش های تست این لوله ها بود. نکته حائز اهمیت در خرید و است.فاده از لوله ها این هست که بدانیم هر زمان که فولاد یا هر نوع لوله ای را خریداری می کنیم آزمایش لوله بسیار مهم است. این کار توسط سازنده یا تأمین کننده باید صورت گیرد تا اطمینان حاصل شود که لوله برای است.فاده موردنظر مناسب است.. تست هیدرواستاتیک از نوع تست های مخرب به حساب می آید.ازاین روش هنگامی است.فاه می شود که بخواهند انتقال سیالات را با فشار معین  درلوله ها مورد سنجش قرار دهند ، روش بازرسی ذرات مغناطیسی بر خلاف روش هیدرواستاتیک، نوعی آزمایش غیر مخرب است.. تست التراسونیک UT یکی از متــداولترین روش های تست غیر مخرب می باشد و به علت کاربرد فراوان جایگاه ویژه ایی در بین سایر تست های غیر مخرب دارد.



( فروش ) های دیگر