فروش تست لوله و اتصالات در دماوند

Testing pipes and fittings-1
Testing pipes and fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در شهر رینه لاریجان شهرستان آمل برگزار می‌کنند. این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است..

نام دماوند به دو صورت دماوند و دنباوند ثبت شده است.. این کوه را با نام‌های کاملا متفاوت بیکنی و جبل لاجورد نیز معرفی کرده‌اند. در مورد دلیل نام‌گذاری دماوند در فرهنگ معین آمده است.: دم (دمه، بخار) + آوند = دماوند؛ دارای دمه و دود و بخار (آتشفشان).

در جبهه جنوبی کوه دماوند آبشاری یخ‌زده وجود دارد که در جهان منحصربه‌فرد است.. بلندی آن متر و قطر آن متر است. و یخ آن هیچ‌گاه ذوب نمی‌شود. در فصل تابستان، هر روز بر اثر تابش آفتاب در حدود ظهر و یک ساعت بعدازظهر، دمای هوا به بالای صفر می‌رسد و به‌دنبال آن آب بسیار کمی جاری می‌شود و در حدود بعدازظهر، دمای هوا به زیر صفر می‌رسد و یخ ذوب‌شده دوباره منجمد می‌شود؛ به این ترتیب آبشاری یخی پدید می‌آید که همواره یخ‌زده است.. در بالای این آبشار گودالی وجود دارد که در تمام طول سال پوشیده از برف است.. آبشار یخی کوه دماوند با قرار داشتن در ارتفاع ۵ متری، از نظر ارتفاع از سطح دریا مرتفع ترین آبشار در خاورمیانه است..


با فشار دادن تقریباً دو برابر بار فشار توصیه شده به لوله، آزمایش هیدرواستاتیک است.حکام لوله را در شرایط محیطی شدید اثبات می کند. با این اطلاعات، صنایع پتروشیمی یا شرکت های لوله کشی، می توانند حاشیه ایمنی برای است.فاده از لوله ها تعیین کنند.

لازم به توضیح است. که لوله‌های پلی اتیلن به دلیل ماهیت انعطاف پذیر خود، به هنگام انبارش و حمل و نقل و نصب دچار تغییر شکل می‌گردد که این حالت پس از قرار گرفتن لوله در دستگاه جوش و انجام عملیات اتصال رفع شده و در مراحل بعدی، پس از کارگزاری و حرکت سیال در داخل لوله و اعمال فشار، کاملاً به شکل اولیه خود باز می‌گردد.

اولتراسونیک به عنوان ارتعاش فرکانس هایی تعریف می شود که بالاتر از حد بالایی محدوده قابل شنیدن انسان، بیشتر از کیلوهرتز است.. برخلاف روش های آزمایش قبلی که برای شناسایی است.حکام، سفت و سختی یا شکل پذیری مناسب هستند، آزمایش اولتراسونیک برای تعیین ضخامت دیواره لوله یا ساختار داخلی آن انجام می شود.



( فروش ) های دیگر