فروش تست لوله و اتصالات در دیزین

Testing pipes and fittings-1
Testing pipes and fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اصلا پیست یعنی چی؟ اگر در فرهنگ لغات جست‌و‌جو کرده باشید متوجه شده‌اید که تعریف پیست در میان واژگان ما، یعنی میدان یا محوطه و محلی که برای ورزش یا رقص فراهم شده است.. حالا جدا از این تعریف کلی پیست، پیست اسکی دیزین نیز انواع مختلفی از پیست دارد که همین تنوع به ورزشکاران و اسکی بازان قدرت انتخاب بیشتری بخشیده است..

اینجا، جایگاه مخصوص ورزشکاران حرفه‌ای و اسکی‌بازان باتجربه است.. طول این پیست، کیلومتر بوده و شیب آن نیز نسبت به پیست مبتدی، بیشتر است.. در انتهای این پیست، به تله‌کابین‌های دیزین که ارتفاع زیادی دارند، دسترسی خواهید داشت.

شاید فکر کنید پیست اسکی دیزین جز اسکی‌کردن و برف‌بازی و تله‌های مختلف تفریح دیگری ندارد، اما درواقع پیست‌های اسکی یکی از قطب‌های گردشگری کشورهایی هستند که از این نعمت قله‌های برفی محروم نیستند. در این‌جا برخی از جذاب‌ترین تفریحات غیر برفی پیست اسکی دیزین را با شما به اشتراک گذاشتیم.


در آزمون فوق که بر روی لوله‌هایی تا سایز میلی متر انجام می‌پذیرد، لوله شناور شده در حوضچه با دمای℃  ±   تحت اثر فشار داخلی خطی افزاینده  قرار می‌گیرد تا در طی زمان - ثانیه لوله دچار ترکیدگی گردد.

هنگام درک روش های مختلف آزمایش لوله، انواع آن در تعیین رفتار لوله تحت شرایط خاص ضروری است.. تعدادی از این آزمایش ها ماهیت غیر مخربی دارند، به این معنی که منجر به آسیب به نمونه یا لوله اصلی نمی شوند. در عوض، آن ها برای شناسایی خواص فیزیکی از مواد انجام می شوند. در حالی که در آزمایش های غیر مخرب، جسم عمداً در معرض ضربه قرار می گیرد تا سطح شکل پذیری، شکنندگی یا سفت و سختی آن آزمایش شود.

- Killed CS  : کربن است.یلی است. که در هنگام تولید پروفیل Pipe مطابق با ASTM واستاندارد ابعادی B. در داخل پاتیل مذاب دوستان اشاره کردن آلومینیم که درسته ولی ما در جنس های کربن است.یل آلومنیم نداریم لذا یک عنصر دیگر است. که این باعث غل غل زدن فولاد و خارج شدن عنصر مضر اکسیژن می وشود . البته SEMI KILLED هم داریم که از این عنصر کمتر می ریزند.



( فروش ) های دیگر