فروش تست لوله و اتصالات در شهرک صنعتی شمس آباد

Testing pipes and fittings-1
Testing pipes and fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


عملیات اجرایی شهرک صنعتی شمس‌آباد در سال با وسعتی بالغ بر سه هزار هکتار به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی ایران و خاورمیانه پایه‌گذاری گردید. در حال حاضر کلیه زمین‌های صنعتی آن با قرار داد منعقده واگذار گردید که در حال حاضر تعداد واحدهای صنعتی فعال در این شهرک بالغ بر واحد صنعتی بوده و وسعت زمین‌های صنعتی به دوبخش با مقدار هکتار آن طرح موجود و ۸ هکتار آن در طرح توسعه است..

با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.

در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.


در Annex A از این بخش خصوصیات مواد prequalified شده به صورت زیر عنوان شده و اتفاقاَ بیان شده که طبق این ملزومات مواد فوق تنها به صورت تضمین شده به SSC مقاوم هستند و در مورد سایر پدیده ها ممکن است. مقاومت نداشته باشند و نیاز به بر آورده کردن یکسری خصوصیات اضافی دارند که در متن است.اندارد بیان شده است.:

در این آزمون سرعت جریان مذاب مواد اولیه در دما و زمان ثابتی اندازه گیری می‌شود تا از نتایج حاصل چگونگی رفتار مواد در داخل اکسترودر بررسی شود تا بتوان فرآیند مناسبی را ایجاد نمود. این آزمون برای مواد اولیه جهت تایید کیفیت و تعیین ویسکوزیته مواد و نیز بررسی محصول جهت کنترل کیفیت فرآیند تولید و مقایسه آن با نتایج مواد اولیه انجام می‌شود، که مطابق (استاندارد مقدار MFR محصول نبایستی بیش از % با  MFR مواد اولیه تفاوت داشته باشد، در غیر اینصورت فرآیند تولید نیازمند تنظیمات جدید خواهد شد..

به منظور بررسی است.حکام لوله دربرابر فشارهای داخلی، آزمون فوق با است.فاده از مدرن ترین و دقیق ترین تجهیزات در آزمایشگاه پی ای اس انجام می‌پذیرد. در این آزمایش نمونه لوله پس از غوطه ور شدن در حوضچه آب در دمای ℃ به مدت ساعت ویا  ℃ ۸ به مدت ۵ و ساعت تحت فشار داخلی ثابتی قرار داده می‌شود، که فشار وارده با توجه به سایز لوله و نوع ماده اولیه آن تعیین می‌گردد.



( فروش ) های دیگر