فروش تست لوله و اتصالات در شهرک صنعتی پیشوا

Testing pipes and fittings-1
Testing pipes and fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..


اولتراسونیک به عنوان ارتعاش فرکانس هایی تعریف می شود که بالاتر از حد بالایی محدوده قابل شنیدن انسان، بیشتر از کیلوهرتز است.. برخلاف روش های آزمایش قبلی که برای شناسایی است.حکام، سفت و سختی یا شکل پذیری مناسب هستند، آزمایش اولتراسونیک برای تعیین ضخامت دیواره لوله یا ساختار داخلی آن انجام می شود.

روش بازرسی ذرات مغناطیسی بر خلاف روش هیدرواستاتیک، نوعی آزمایش غیر مخرب است.. هدف از این روش تشخیص وجود هرگونه نقص خطی در نزدیکی یا روی سطح لوله است.. در انجام این تست از آنجایی که فقط شناسایی سطح در بازرسی ذرات مغناطیسی نقش دارد، قطعات یا کل لوله از بین نمی رود به همین ترتیب، می تواند مکان های مستعد شکستن سطح، ترک خوردگی، اتصالات با جوش ضعیف، منافذ و موارد مشابه را شناسایی کند.

- Killed CS  : کربن است.یلی است. که در هنگام تولید پروفیل Pipe مطابق با ASTM واستاندارد ابعادی B. در داخل پاتیل مذاب دوستان اشاره کردن آلومینیم که درسته ولی ما در جنس های کربن است.یل آلومنیم نداریم لذا یک عنصر دیگر است. که این باعث غل غل زدن فولاد و خارج شدن عنصر مضر اکسیژن می وشود . البته SEMI KILLED هم داریم که از این عنصر کمتر می ریزند.



( فروش ) های دیگر