فروش تست لوله و اتصالات در شهریار

Testing pipes and fittings-1
Testing pipes and fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


زبان مردم بومی شهرستان شهریار ترکی محلی بوده ، ولی زبان محاوره و گفتگوی عامه مردم فارسی می باشد که بیشتر مردم ساکن با آن تکلم می نمایند ، علاوه برزبان فارسی ، گویشهای آذری، گیلکی، کردی و لری به لحاظ مهاجرپذیری به ترتیب اهمیت در شهرستان رایج هستند .

شهریار دوران کودکی خود را درمیان روستائیان پاکدل آذربایجانی گذراند. اما هنگامی که به تبریز آمد مفتون این شهر جذاب و تاریخ ساز و ادیب پرور شد. دوران تحصیلات اولیه خود را در مدارس متحده ، فیوضات و متوسطه تبریز گذراند و با قرائت و کتابت السنه ترکی ، فارسی و عربی آشنا شد.

این مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی محمدحسین شهریار از دوران کودکی تا درگذشت اوست. داستان این مجموعه تلویزیونی از سال‌ها قبل در اواخر دوره حکومت قاجار روایت می‌شود. سید اسماعیل، یکی از وکلای مشهور تبریز که در جنگ و شورش این شهر، چند فرزند خود را از دست داده، پس از به دنیا آمدن فرزندی از همسرش، کوکب خانم تصمیم می‌گیرد برای حفظ فرزند آخر خود، او را به روستای خوشکناب نزد خواهرش بفرستد. مردی که بعدها به شهریار معروف می‌شود تا پایان دوره کودکی در این محل می‌ماند و در این سال‌ها با ابراهیم ادیب آشنا می‌شود مردی که بعدها در زندگی او تأثیر زیادی دارد.


 وزن میشود و داخل توری های مخصوص قرار داده و نمونه پکس را داخل محلول زایلین قرار میدهیم.زایلین یا زایلن محلول خورنده پکس می باشد که مایعی بی رنگ با بوی شیرین ، قابل اشتعال و سمی است. .پکس مورد آزمایش به مدت ساعت داخل محلول زایلین قرار میگیرد و پس از گذشت این زمان دوباره اندازه گیری و وزن میشود.به طور مثال اگر واحد پکس داخل محلول قرار دهیم بعد از گذشت ساعت بین تا واحد از پکس می بایست باقی بماند .با این روش از کیفیت پکس اطمینان حاصل میکنیم.

تست هیدرواستاتیک از نوع تست های مخرب به حساب می آید.ازاین روش هنگامی است.فاه می شود که بخواهند انتقال سیالات را با فشار معین  درلوله ها مورد سنجش قرار دهند ،درواقع می توان گفت آزمایش هیدرواستاتیک برای تعیین ارزیابی ریسک لوله برای شکستگی و نشتی اعمال می شود. به بیان ساده باید گفت تست هیدرواستاتیک به آزمایش های مخصوصی گفته می شود که بر روی تجهیزاتی مثل لوله های تحت فشار، بویلرها، سیلندر گاز، سیلندرهای کپسول آتش نشانی، لوله کشی و… به جهت بررسی دوام و نشتی انجام می شود. این تست به زبان ساده برای ما مشخص می کند که آیا سیلند آتش نشانی، سیلندر هوا یا گاز، لوله کشی یا دستگاه مورد نظرمان می تواند تحت فشار نامی خود کار کند یا خیر ، نکته بسیار مهمی که هنگام است.فاده از این روش باید مورد توجه قرارداد این است. که اگر تست هیدرواستاتیک با فشار زیادی انجام شود ممکن است. مشکلات زیادی را برای تجهیزات به وجود بیاورد و باعث از هم گسستگی برخی از بخش های آنها شود.

به منظور بررسی است.حکام لوله دربرابر فشارهای داخلی، آزمون فوق با است.فاده از مدرن ترین و دقیق ترین تجهیزات در آزمایشگاه پی ای اس انجام می‌پذیرد. در این آزمایش نمونه لوله پس از غوطه ور شدن در حوضچه آب در دمای ℃ به مدت ساعت ویا  ℃ ۸ به مدت ۵ و ساعت تحت فشار داخلی ثابتی قرار داده می‌شود، که فشار وارده با توجه به سایز لوله و نوع ماده اولیه آن تعیین می‌گردد.



( فروش ) های دیگر