فروش تست لوله و اتصالات در فیروزکوه

Testing pipes and fittings-1
Testing pipes and fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


موقعیت مکانی آن باعث شده که در طول تاریخ، همواره مورد توجه مردم و حکام وقت باشد. همین موضوع است. که باعث شده حالا آثار تاریخی فراوانی مانند امامزاده‌ها، قلعه‌ها و چندین و چند پل و گورستان تاریخی در این شهرستان وجود داشته باشند که هرکدام حکایتگر بخشی از داستان این منطقه هستند.

اولین راه آهنی که در ایران احداث شد از شاهی یا همان قائم‌شهر کنونی تا بندر شاه یا همان بندر ترکمن امروزی می‌رفت. بعد از راه افتادن اولین قطار از ساری تا بندر ترکمن، پروژ‌ه‌های بیشتر و وسیع‌تری در سطح کشور شروع به کار کرد که راه آهن البرز یکی از آن‌ها بود.

از طرفی این منطقه به ناحیه گرم کویری گرمسار و از طرفی دیگر به ناحیه سرد البرز جنوبی می‌رسد. در این ناحیه، جانوران وحشی و اهلی بسیاری مانند قوچ، میش، کل، بز، کبک، پلنگ و انواع پرندگان شکاری زندگی می‌کنند که برای ادامه حیات خود به حفاظت جدی نیاز دارند.


از طریق سطح لوله، یک موج صوتی اولتراسونیک منتقل می شود و اجازه می دهد وقتی با رسانه دیگری مانند هوا مواجه می شود، در داخل دیواره های آن منعکس شود. در این مرحله، امواج صوتی به منبع منعکس می شوند؛ جایی که سرعت حرکت اندازه گیری می شود. همه این ها توسط مبدل های الکترونیکی امکان پذیر می شوند که می توانند ویژگی های لوله را به تصویر بکشند. جدا از ضخامت دیوار، همچنین می تواند فرورفتگی ها، شکستگی ها و اجزای متحرک جوش را در صورت وجود، تعیین کند.

تست ضربه آزمونی ساده برای تشخیص تمایل مواد به شکست ترد است.. رفتار مواد در برابر ضربه در مقایسه با بار است.اتیکی مشابه (مثلا کشش یا خمش) بسیار متفاوت است.. بنابراین تست ضربه معیاری مناسب را برای مقایسه‌ی این دو حالت در اختیار قرار می دهد. یکی از نتایج مهمی که می توان از آزمون ضربه به دست‌آورد، دمای تبدیل نرمی به تردی است.

همانطور که قبلاً بحث شد، بازرسی ذرات مغناطیسی بر خلاف روش هیدرواستاتیک، نوعی آزمایش غیر مخرب است.. هدف از این روش تشخیص وجود هرگونه نقص خطی در نزدیکی یا روی سطح لوله است.، به خصوص زمانی که از فولاد ضد زنگ فرومغناطیسی باشد – ، و چند نمونه هستند.



( فروش ) های دیگر