فروش تست لوله و اتصالات در لواسان

Testing pipes and fittings-1
Testing pipes and fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از پارک‌های جنگلی لواسان که در میان گردشگرن بسیار محبوب شده، پارک جنگلی لواسان است. که با نام پارک غزال هم شناخته می‌شود. پارک جنگلی در کیلومتری جاده تلو قرار دارد و در روزهای آخر هفته بازدیدکنندگان بسیار به آنجا می‌روند. پوشش حیوانی موجود در پارک لواسان شامل شغال، روباه، عقاب، کبک و قرقی می‌باشد که از دیگر جاذبه‌های این پارک محسوب می‌شود.

آبشار ناران در شمال روستای کند علیا از توابع لواسان کوچک قرار گرفته و ارتفاع آن تا ۵ متر است. که حجم آب آبشار در فصل بهار افزایش می‌یابد. این آبشار دائمی در میان مراتع سرسبز، همچون نگینی می‌درخشد و جریان آب آن باعث ایجاد شیارهای زیبایی روی صخره‌های سنگی شده است.. در صورتی که گذرتان به این آبشار افتاد، حوضچه کوچکی در پای آن وجود دارد که می‌توانید در آن تنی به آب بزنید. از آنجا که در تابستان آب‌وهوای معتدلی بر این منطقه حاکم است.، این فصل از سال را می‌توان بهترین زمان بازدید از آبشار ناران دانست.

لواسان در فاصله کیلومتری از شهر تهران واقع شده است.. این شهر طبیعت سرسبز و بی نظیری دارد که از دامنه های شمالی شروع می‌شود و تا سد لتیان ادامه پیدا می‌کند. لواسان نزدیک‌ترین منطقه ییلاقی به تهران است.. دره لواسان چشم‌انداز بسیار زیبایی به رودخانه جاجرود و سد لتیان دارد. همین باعث شده، ویلاهای متعددی در این منطقه ساخته شود. گردشگران برای سفر به لواسان اغلب به سراغ


روش بازرسی ذرات مغناطیسی بر خلاف روش هیدرواستاتیک، نوعی آزمایش غیر مخرب است.. هدف از این روش تشخیص وجود هرگونه نقص خطی در نزدیکی یا روی سطح لوله است.. در انجام این تست از آنجایی که فقط شناسایی سطح در بازرسی ذرات مغناطیسی نقش دارد، قطعات یا کل لوله از بین نمی رود به همین ترتیب، می تواند مکان های مستعد شکستن سطح، ترک خوردگی، اتصالات با جوش ضعیف، منافذ و موارد مشابه را شناسایی کند.

برای این تکنیک، محبوب ترین و همه کاره ترین روش شامل یک آهنربای یوغی، سفید رنگ قابل برداشت، و &#;جوهر&#; مغناطیسی است. که حاوی ذرات آهن پودری در یک پایه مایع است.. ناحیه خاصی از لوله مغناطیسی می شود و در صورت وجود هرگونه نقص سطحی، ترکیب آهن-مایع اطراف آن ها تغییر شکل می دهد.

شرط لازم جهت محافظت لوله‌های پلی اتیلن در برابر اشعه UV  مناسب بودن میزان دوده در محصول نهایی می‌باشد، اما تنها وجود این مقدار کافی نیست. ذرات دوده به دلیل ساختار شیمیایی خاص خود، تمایل به خوشه‌ای شدن و در اصطلاح به هم چسبیدن دارند لذا فرآیند اختلاط مستربچ باید به گونه‌ای باشد که ذرات علاوه برخرد  و پخش شدن Dispersion  به نحوی مناسب در سطح پلی اتیلن توزیع Distribution  گردد تا بتواند اثر بخشی مطلوبی در محافظت کامل از پلی اتیلن داشته باشد.



( فروش ) های دیگر