فروش تست لوله و اتصالات در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Testing pipes and fittings-1
Testing pipes and fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


تست ضربه آزمونی ساده برای تشخیص تمایل مواد به شکست ترد است.. رفتار مواد در برابر ضربه در مقایسه با بار است.اتیکی مشابه (مثلا کشش یا خمش) بسیار متفاوت است.. بنابراین تست ضربه معیاری مناسب را برای مقایسه‌ی این دو حالت در اختیار قرار می دهد. یکی از نتایج مهمی که می توان از آزمون ضربه به دست‌آورد، دمای تبدیل نرمی به تردی است.

و بایستی در آن فشار تست حداقل پوند بر اینچ مربع یا درصد فشار. طراحی که هر کدام کوچکتر است. باشد. ودر دو مرحله اجرا میشود فشار تست بایستی مرحله به مرحله به نصف. فشار تست بالا رفته سپس بازرسی اولیه انجام شود. سپس در چند مرحله فشار بالا رفته تا به فشار تست برسد البته با ماندگاری مربوطه طبق زمان. این روش زمانی که اتصالات انبساطی یعنیExpantion jointبایستی در سیستم باقی بماند بیشتر مورد است.فاده قرار میگیرد و توصیه میشود.و تمامی اتصالات جوشی در آن باید بدون پرایمر و رنگ باشد.سئوال :دوستان علت است.فاده از جنس هاي كه مرسوم به NACE هست چيست؟ 

تست هیدرواستاتیک از نوع تست های مخرب به حساب می آید.ازاین روش هنگامی است.فاه می شود که بخواهند انتقال سیالات را با فشار معین  درلوله ها مورد سنجش قرار دهند ،درواقع می توان گفت آزمایش هیدرواستاتیک برای تعیین ارزیابی ریسک لوله برای شکستگی و نشتی اعمال می شود. به بیان ساده باید گفت تست هیدرواستاتیک به آزمایش های مخصوصی گفته می شود که بر روی تجهیزاتی مثل لوله های تحت فشار، بویلرها، سیلندر گاز، سیلندرهای کپسول آتش نشانی، لوله کشی و… به جهت بررسی دوام و نشتی انجام می شود. این تست به زبان ساده برای ما مشخص می کند که آیا سیلند آتش نشانی، سیلندر هوا یا گاز، لوله کشی یا دستگاه مورد نظرمان می تواند تحت فشار نامی خود کار کند یا خیر ، نکته بسیار مهمی که هنگام است.فاده از این روش باید مورد توجه قرارداد این است. که اگر تست هیدرواستاتیک با فشار زیادی انجام شود ممکن است. مشکلات زیادی را برای تجهیزات به وجود بیاورد و باعث از هم گسستگی برخی از بخش های آنها شود.



( فروش ) های دیگر