مشاوره و اجرا تست و کنترل مایعات در اسلامشهر

Fluid testing and control-1
Fluid testing and control-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ایجاد کارخانه‌های بزرگ و قدیمی در اطراف محور جاده قدیم ساوه چون ارج، کیان تایر، ایران خودرو دیزل، میهن، قایق سازی و … موجب جذب مهاجران جویای کار و اسکان آن‌ها در این منطقه شهری در پیش و پس از انقلاب ایران بوده‌است. نبود برنامه‌ریزی کلان در ارتباط با این میزان از مهاجرت از طرفی موجب افزایش تراکم جمعیتی و ساختمانی شده و از سویی این شهرستان را به لحاظ سیاسی و جمعیتی و اجتماعی در جایگاه ویژه‌ای در نزدیکی کلانشهر تهران قرار داده‌ است..

این امامزاده در نزدیکی روستای حسین آباد واقع شده است. و به اسم امام موسی کاظم نیز شناخته می شود. که در حال حاضر این بنا به صورت سیمانی می‌باشد و در گذشته به صورت کاهگل بوده است. .همچنین ضریح فلزی و سبز رنگ که امروز مشاهده می‌کنید جایگزین ضریح چوبی و مشبک گذشته می باشد.

شهریاریها : با کمال تأسف و تأثر با خبر شدیم آقای مهدی تاجیک مدیر پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهریاریها ، در غم از دست دادن پدر خودبه سوگ نشستند . گروه شهریاریها ضمن تسلیت به آقای مهدی تاجیک و خانواده محترم ایشان، برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و […]


آزمايش مايعات نافذ فقط قادر به نمايان ساختن عيوب سطحي يا عيوبي كه به سطح قطعه راه دارند مي‌باشد. در اين روش بعد از تميزكاري، مايع نافذ روي سطح تست اعمال مي‌شود. با اعمال زمان كافي (dwell time)، مايع نافذ به دليل خاصيت موئينگي زياد به درون تمام ناپيوستگي‌هاي سطحي نفوذ مي‌نمايد. سپس بايد، مايع نافذ اضافي را از روي سطح پاك نموده و ماده آشكار ساز را اعمال نمود. پس از گذشت مدتي، ماده آشكار ساز، مايع نافذ را از درون ناپيوستگي‌ها بيرون مي‌كشد و نهايتاً علايم ناپيوستگي‌ها روي يك زمينه مناسب قابل رويت خواهند بود.

حساسيت بازرسي با روش مايعات نافذ به سايز ذرات پودر آشكارساز و ضخامت لايه اعمال شده بستگي دارد. ذرات درشت و اعمال لايه ضخيم، از حساسيت تست مي‌كاهند با خارج شدن مايع نافذ از درون ناپيوستگي‌ها، علائمي با سايز بزرگتر از ابعاد واقعي ناپيوستگي ايجاد مي‌شود كه به راحتي قابل رويت مي‌باشند.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر