مشاوره و اجرا تست و کنترل مایعات در بهارستان

Fluid testing and control-1
Fluid testing and control-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بهارستان در کیلومتری جنوب شرق اصفهان و در مسیر جاده اصفهان-شیراز قرار دارد.شهر بهارستان موقعیت بسیار عالی که در کنار جاده اصفهان به شیراز وکنار گذر شرق اصفهان هست وتا سال مترو افتتاح می شود وآب وهوای عالی دارد باآینده درخشان رو به پیشرفت

میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.


آموزش و صدور گواهینامه در این دوره بر اساس راهنمای SNT-TC-Aاز انجمن تستهای غیر مخرب آمریکا ( ASNT ) صورت می پذیرد و در پایان دوره علاوه بر گواهی حضور در دوره (Attendance) ، گواهینامه بین المللی PT Level I,II به قبول شدگان در آزمون های نهایی اعطاء خواهد گردید. پیرو طی دوره و موفقیت در آزمونهای نهایی ،گواهینامه های ذیل صادر خواهند شد:

مايع نافذ بايد حدود تا دقيقه روي سطح باقي بماند. به اين زمان، زمان اسكان (dwell time) گفته مي‌شود. مدت زمان اسكان بستگي به توصيه‌هاي سازنده مواد، دماي قطعه كار و سايز ناپيوستگي‌هاي مورد نظر دارد. در تمام مدت زمان اسكان، سطوح بايد توسط مايع نافذ مرطوب باشند تا مايع نافذ بتواند بخوبي به درون ناپيوستگي‌هاي سطحي نفوذ نمايد. ماده نافذ به دليل خاصيت موئينگي، به داخل ناپيوستگي‌هاي سطحي نفوذ مي‌كند. خاصيت موئينگي، پديده‌اي است. كه موجب مي‌شود مايعات به داخل فضاهاي تنگ نفوذ كنند. پس از اتمام زمان اسكان، مايع نافذ اضافي از سطح قطعه پاك مي‌شود. در هنگام تميزكاري بايد دقت نمود كه زمينه زيادي از مايع نافذ روي سطح باقي نماند زيرا سبب به وجود آمدن علائم نامربوط (Nonrelevant Indication) مي‌گردد كه در اين صورت تشخيص آنها از عيوب واقعي كار مشكلي خواهد بود. از طرف ديگر تميزكاري نبايد به حدي باشد كه سبب شسته شدن مواد نافذ از داخل ناپيوستگي‌ها شود.

كليدي می خوام كه بتواند وجود اب در مخزن تحت فشار را به مدار فرمان اطلاع دهد و وقتی سطح آب به میزان مشخصی رسید قطع کند. مخزن انبساط با دمای درجه و دسترسی در آن به اندازه ای است. که بشه یه لول سوییچ رو فرستاد داخل. اما با این شرایط از لول سوئیچ خاصی باید است.فاده کرد؟



( مشاوره و اجرا ) های دیگر