مشاوره و اجرا تست و کنترل مایعات در تهران

Fluid testing and control-1
Fluid testing and control-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از دههٔ چهل تا ۵، از سینمای فعال شهر تهران، نام بیش از یک سوم آن‌ها خارجی بود. در این دوران شمار قابل توجهی از سینماهای نوین تهران در اختیار شرکت‌های خارجی بود. همچنین به گزارش دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و هنر، از فیلم نمایش داده شده در سال ۵ در تهران، فیلم ایرانی، فیلم آمریکایی و دیگر فیلم‌ها نیز از کشورهای انگلستان، فرانسه، ایتالیا، هندوستان، ژاپن، هنگ کنگ و شوروی بوده‌اند.

جریان‌های هوایی، اثرگذاری زیادی در آب‌وهوای تهران دارند. وزش باد غالب از سمت غرب سبب می‌شود که غرب شهر همواره در معرض هوای تازه قرار گیرد؛ با وجود اینکه این باد دود و آلودگی نواحی صنعتی غرب را به همراه می‌آورد، وزش شدید آن می‌تواند هوای آلوده را از شهر تهران بیرون ببرد.

استان تهران با بیش از میلیون نفر جمعیت، ٫۵ درصد جمعیت کل کشور را در خود جای داده‌است. از این میزان، ٬۵٬ نفر در مناطق شهری و ٬٬ نفر در مناطق روستاییِ آن ساکن هستند. ٫ درصد از جمعیت شهری است.ان تهران در شهر تهران و مابقی در شهر دیگر است.ان ساکنند. رشد جمعیت شهر تهران ٫ درصد است. که در مقایسه با دههٔ قبل اندکی افزایش یافته‌است. در میان شهرهای است.ان تهران، شهریار با ٫۸ درصد رشد سالیانه، در مقام نخست رشد قرار دارد و ملارد با درصد، پاکدشت با ٫ درصد و صفادشت با ۸٫۸ درصد رشد سالانه جمعیت در مقام‌های بعدی قرار دارند.


پس از انجام تست، در صورت كشف علائم مربوط به ناپيوستگي، مي‌توان با تهيه عكس يا رسم نماي شماتيك قطعه، يك سند دائمي از محل ناپيوستگي تهيه نمود. همچنين بايد شماره قطعه، شماره جوش، نوع عيب، محل و سايز عيب در گزارش PT، درج شوند. پس از عمليات خارج نمودن عيب و قبل از انجام جوشكاري مجدد بايد تمام مواد نافذ، آشكارساز و تميز كننده از روي سطوح زدوده شوند، زيرا علاوه بر تأثير سوء بر كيفيت جوش، بخاراتي سمي توليد مي‌كنند كه براي سلامتي مضر مي‌باشند

مواد نافذ از نظر نحوه رويت علائم به دو دسته قابل رويت با نور مرئي (Visible) و فلوئورسنت (Fluorescent) تقسيم مي‌شوند. در مواد نافذ ”Visible“ كه معمولاً قرمز رنگ هستند، علائم به صورت لكه‌هاي قرمز روي زمينه سفيد ماده آشكارساز، زير نور مرئي قابل رويت مي‌باشند. در مواد نافذ ”Fluorescent“، علائم به صورت فسفري رنگ زير نور ماوراي بنفش (Black light) ديده مي‌شوند. در روش فلوئورسنت با توجه به بالاتر بودن قابليت رويت علائم، حساسيت بازرسي نسبت به روش مرئي بيشتر مي‌باشد. از ديدگاه نحوه تميزكاري، مواد نافذ به سه دسته تقسيم مي‌شوند: قابل شستشو با آب، قابل شستشو با حلال و قابل شستشو پس از امولسيون‌سازي.

مواد نافذ قابل شستشو با آب، حاوي تركيبات امولسيون‌ هستند كه اين موضوع امكان شستشو با آب را مهيا مي‌سازد. جهت تميزكاري مواد نافذ قابل شستشو با حلال، بايد از يك حلال مناسب است.فاده نمود. در دسته سوم ابتدا يك ماده امولسيون‌‌ساز اعمال مي‌شود، كه وظيفه آن جدا نمودن ماده نافذ از روي سطوح مي‌باشد، سپس مواد نافذ به راحتي با آب قابل شستشو خواهند بود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر