مشاوره و اجرا تست و کنترل مایعات در جنوب تهران

Fluid testing and control-1
Fluid testing and control-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جواد فرد دانش را کمتر کسی در تهران می شناسد ولی این فرد در سال اراضی ای که در اختیار خود داشت را به محله مسکونی تبدیل کرد و کمک کرد بسیاری از تهرانی‌هایی که صاحب خانه نبودن با هزینه های بسیار پایین اسکان داده شوند. این محله امروزه به عنوان جوادیه شناخته می شود و یکی از مشهورترین محله های تهران می باشد و ریشه های سنتی تهران هنوز در آن مشاهده می‌شود.

یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین مراکز تهران که امروزه به عنوان محله اصلی فروش پارچه و پرده شناخته می شود و پس از شاعر بزرگ ایرانی نامگذاری شده است.. این محله تهران که قدمتش به سال میرسد حد فاصله میدان رازی و میدان قیام قرار گرفته و با وجود تمامی تحولات دویست سال اخیر به عنوان یکی از مهمترین خیابان ها و محله های تهران معرفی شده است.. با وجود اینکه ناصرالدین شاه این خیابان را تاسیس نمود ولی اقدامات رضاشاه بود که آن را به شرایط کنونی رساند.

از مهم ترین محله های تهران که در شرق نازی آباد قرار گرفته و به عنوان یکی از مناطقی قلمداد می‌شود که سرعت پیشرفت آن بسیار بیشتر از دیگر محله ها بوده است.. بر اساس داده های شهرسازی تا سال این منطقه بخشی از تهران نبوده و بیشتر به عنوان اراضی کشاورزی و بخشی از روستای علی آباد شناخته می شده است.. این منطقه که در کنار کارخانه چیت سازی و روغن نباتی قو ساخته شده است. برای اسکان کارگران و کارمندان این دو کارخانه راه اندازی شد ولی امروزه کاربرد شهرنشینی متفاوتی را در بر دارد. این منطقه در کنار دو اتوبان رجایی و بعثت قرار گرفته و فرایند ساخت آن از سال آغاز شده است.. امروزه این محله به دلیل بافت سنتی و ساختار مذهبی آن شناخته می شود و در مراسم دینی و به عنوان یکی از مراکز اصلی تلقی می شود.


آزمايش مايعات نافذ فقط قادر به نمايان ساختن عيوب سطحي يا عيوبي كه به سطح قطعه راه دارند مي‌باشد. در اين روش بعد از تميزكاري، مايع نافذ روي سطح تست اعمال مي‌شود. با اعمال زمان كافي (dwell time)، مايع نافذ به دليل خاصيت موئينگي زياد به درون تمام ناپيوستگي‌هاي سطحي نفوذ مي‌نمايد. سپس بايد، مايع نافذ اضافي را از روي سطح پاك نموده و ماده آشكار ساز را اعمال نمود. پس از گذشت مدتي، ماده آشكار ساز، مايع نافذ را از درون ناپيوستگي‌ها بيرون مي‌كشد و نهايتاً علايم ناپيوستگي‌ها روي يك زمينه مناسب قابل رويت خواهند بود.

ضمنا مدارکی که فرد پیرو گذراندن دوره در این موسسه، از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور دریافت میکند، پس ازترجمه و با توجه به دولتی بودن سازمان فنی و حرفه ای، بسیار معتبر بوده و به عنوان یک مدرک قابل ارایه در پروسه مهاجرت است.فاده می شود.

گواهینامه دوره های تست مایعات نافذ(PT Level I,II) موسسه آریا آزمون صنعت با توجه به اعتبارات سازمانی این موسسه و اینکه دوره بر اساس یک است.اندارد مشخص برگزار می شود(ASNT SNT-TC-A) ،نیاز به ترجمه نداشته و مستقیما در بسیاری از کشورهای جهان، معتبر و قابل است.فاده می باشد. لذا بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به کشور های مختلف را دارند به منظور کسب دانش فنی و مهارت در حوزه تستهای غیر مخرب(NDT) و نیز اخذ یک گواهینامه معتبر، به موسسه آریا آزمون صنعت مراجعه می کنند. در بعضی از کشور ها نظیر کانادا، افراد میبایست در حوزه شغلی تست های غیر مخرب ، الزاما از موسسهNDT آن کشور مثلا در کانادا موسسه CGSB(Canadian General Standards Board) ، مدرک کسب کنند. حتی در این شرایط هم گذراندن دوره در ایران(در موسسه آریا آزمون صنعت) از دو دیدگاه می تواند مفید و موثر باشد. اول اینکه دانش و مهارت NDT از طریق آموزش های جامع توسط مدرسین مجرب و به زبان فارسی به بهترین نحو به شخص منتقل می شودو ثانیا شخص می تواند مدارک اخذ شده از این موسسه را ارایه دهد و قادر خواهد بود بجای طی نمودن دوره آموزشی که اغلب پر هزینه است.(حدود تا هزار دلار)، فقط در آزمون نهایی شرکت کند.در اینصورت این امکان را دارد با هزینه بسیار کمتر و با شانس بالاتر ، گواهینامه مورد نظر را دریافت نماید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر