مشاوره و اجرا تست و کنترل مایعات در شرق تهران

Fluid testing and control-1
Fluid testing and control-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرق تهران از بافت قدیمی برخوردار است.. قدمت این مناطق بیشتر از غرب تهران است. و در اصل باید گفت که تهران به دلیل وجود کوه‌های شرقی، از غرب توسعه یافته و هنوز نیز در حال گسترش است.. البته برخی از مناطق بافت جدیدتری دارند. اگر می‌خواهید بافت مدرن‌تری را در شرق تهران برای سکونت انتخاب کنید، پیشنهاد ما

عشرت آباد یکی از محله هایی می باشد که امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان تهرانی ها دارد و بسیاری آن را به عنوان میراث مصدق یاد می کنند. این این محله به عنوان میزبان ادیان مختلف یاد می شده و در طول تاریخ کلیمی ها در کنار مسلمانان و مسیحیان در این محل سکونت داشته اند. امروزه دیگر اسم عشرت آباد از میان رفته و آن را به عنوان خواجه نصیر می شناسیم.

برای خرید خانه در شرق تهران باید حداقل متری ۵ میلیون تومان هزینه کنید.  این قیمت برای خانه‌های جدید و نوساز به متری ۵ میلیون تومان هم می‌رسد. برای خرید آپارتمان قدیمی در شرق تهران نیز حداقل متری میلیون تومان و برای آپارتمان‌هان نوساز متری حداقل ۵ میلیون تومان هزینه کنید. برخی از خیابان‌های محله نیروی هوایی و پرستار  جزو گران‌ترین و خیابان‌های جنوب بلوار ابوذر و نبرد نیز جزو ارزان‌ترین مناطق شرق تهران هستند.


مايع نافذ بايد حدود تا دقيقه روي سطح باقي بماند. به اين زمان، زمان اسكان (dwell time) گفته مي‌شود. مدت زمان اسكان بستگي به توصيه‌هاي سازنده مواد، دماي قطعه كار و سايز ناپيوستگي‌هاي مورد نظر دارد. در تمام مدت زمان اسكان، سطوح بايد توسط مايع نافذ مرطوب باشند تا مايع نافذ بتواند بخوبي به درون ناپيوستگي‌هاي سطحي نفوذ نمايد. ماده نافذ به دليل خاصيت موئينگي، به داخل ناپيوستگي‌هاي سطحي نفوذ مي‌كند. خاصيت موئينگي، پديده‌اي است. كه موجب مي‌شود مايعات به داخل فضاهاي تنگ نفوذ كنند. پس از اتمام زمان اسكان، مايع نافذ اضافي از سطح قطعه پاك مي‌شود. در هنگام تميزكاري بايد دقت نمود كه زمينه زيادي از مايع نافذ روي سطح باقي نماند زيرا سبب به وجود آمدن علائم نامربوط (Nonrelevant Indication) مي‌گردد كه در اين صورت تشخيص آنها از عيوب واقعي كار مشكلي خواهد بود. از طرف ديگر تميزكاري نبايد به حدي باشد كه سبب شسته شدن مواد نافذ از داخل ناپيوستگي‌ها شود.

مواد نافذ از نظر نحوه رويت علائم به دو دسته قابل رويت با نور مرئي (Visible) و فلوئورسنت (Fluorescent) تقسيم مي‌شوند. در مواد نافذ ”Visible“ كه معمولاً قرمز رنگ هستند، علائم به صورت لكه‌هاي قرمز روي زمينه سفيد ماده آشكارساز، زير نور مرئي قابل رويت مي‌باشند. در مواد نافذ ”Fluorescent“، علائم به صورت فسفري رنگ زير نور ماوراي بنفش (Black light) ديده مي‌شوند. در روش فلوئورسنت با توجه به بالاتر بودن قابليت رويت علائم، حساسيت بازرسي نسبت به روش مرئي بيشتر مي‌باشد. از ديدگاه نحوه تميزكاري، مواد نافذ به سه دسته تقسيم مي‌شوند: قابل شستشو با آب، قابل شستشو با حلال و قابل شستشو پس از امولسيون‌سازي.

آموزش و صدور گواهینامه در این دوره بر اساس راهنمای SNT-TC-Aاز انجمن تستهای غیر مخرب آمریکا ( ASNT ) صورت می پذیرد و در پایان دوره علاوه بر گواهی حضور در دوره (Attendance) ، گواهینامه بین المللی PT Level I,II به قبول شدگان در آزمون های نهایی اعطاء خواهد گردید. پیرو طی دوره و موفقیت در آزمونهای نهایی ،گواهینامه های ذیل صادر خواهند شد:



( مشاوره و اجرا ) های دیگر