مشاوره و اجرا تست و کنترل مایعات در شهرک صنعتی چرمشهر

Fluid testing and control-1
Fluid testing and control-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.

این شهرک جزو بزرگترین شهرک های صنعتی تهران است. که با ساخت سوله‌هایی برای تولید چرم تاسیس و فعالیت می کند. شهرک صنعتی چرمشهر در حاشیه شهر تهران در شهرستان ورامین واقع شده است.. شهرک صنعتی چرمشهر یکی از شهرک صنعتی ورامین است. که با ظرفیت اشتغال هزار نفر در این شهرک راه اندازی شد که زمینه اشتغال بیشتر جوانان و کاهش بیکاری را فراهم کرده است..

شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.


هدف از برگزاری این دوره آموزش کاربردی فراگیران برای کسب مهارت در بازرسی فنی و تست جوش و سایر قطعات صنعتی با است.فاده از روش مایعات نافذ با است.فاده از تکنیک های موجود است.. آموزش و صدور گواهینامه در این دوره بر اساس راهنمای SNT-TC-Aاز انجمن تستهای غیر مخرب آمریکا ( ASNT ) صورت می پذیردو در پایان دوره علاوه بر گواهی حضور در دوره (Attendance) ، گواهینامه بین المللی PT Level I,II به قبول شدگان در آزمون های نهایی اعطااء خواهد گردید.

مواد نافذ قابل شستشو با آب، حاوي تركيبات امولسيون‌ هستند كه اين موضوع امكان شستشو با آب را مهيا مي‌سازد. جهت تميزكاري مواد نافذ قابل شستشو با حلال، بايد از يك حلال مناسب است.فاده نمود. در دسته سوم ابتدا يك ماده امولسيون‌‌ساز اعمال مي‌شود، كه وظيفه آن جدا نمودن ماده نافذ از روي سطوح مي‌باشد، سپس مواد نافذ به راحتي با آب قابل شستشو خواهند بود.

مايع نافذ بايد حدود تا دقيقه روي سطح باقي بماند. به اين زمان، زمان اسكان (dwell time) گفته مي‌شود. مدت زمان اسكان بستگي به توصيه‌هاي سازنده مواد، دماي قطعه كار و سايز ناپيوستگي‌هاي مورد نظر دارد. در تمام مدت زمان اسكان، سطوح بايد توسط مايع نافذ مرطوب باشند تا مايع نافذ بتواند بخوبي به درون ناپيوستگي‌هاي سطحي نفوذ نمايد. ماده نافذ به دليل خاصيت موئينگي، به داخل ناپيوستگي‌هاي سطحي نفوذ مي‌كند. خاصيت موئينگي، پديده‌اي است. كه موجب مي‌شود مايعات به داخل فضاهاي تنگ نفوذ كنند. پس از اتمام زمان اسكان، مايع نافذ اضافي از سطح قطعه پاك مي‌شود. در هنگام تميزكاري بايد دقت نمود كه زمينه زيادي از مايع نافذ روي سطح باقي نماند زيرا سبب به وجود آمدن علائم نامربوط (Nonrelevant Indication) مي‌گردد كه در اين صورت تشخيص آنها از عيوب واقعي كار مشكلي خواهد بود. از طرف ديگر تميزكاري نبايد به حدي باشد كه سبب شسته شدن مواد نافذ از داخل ناپيوستگي‌ها شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر