مشاوره و اجرا تست و کنترل مایعات در لواسان

Fluid testing and control-1
Fluid testing and control-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای اقامت در لواسان نگرانی نباید داشته باشید. این شهر مراکز اقامتی متعددی دارد اما مهمترین محل اقامت در لواسان ویلاها و سوئیت‌های مبله این شهر است.. برخی از ویلاهای لواسان از امکانات مدرنی برخوردار هستند که خود ویلاها به یک جاذبه تبدیل شده‌اند. ویلاهای است.خردار و یا ویلاهای در میان باغ می‌تواند انتخاب مناسبی برای اقامت در لواسان باشد. رزرو و

امامزاده فضلعلی (ع) واقع در روستای ناران بخش لواسانات، برادر امام رضا (ع) و از فرزندان امام موسی كاظم (ع) است.. در حال حاضر ساختمان امامزاده دو ایوان دارد که یک ایوان در ضلع شمالی و دیگری در ضلع جنوبی خودنمایی می‌کنند. اتاق مقبره پلان چهارضلعی دارد و مزین به آینه‌کاری است. که به هشت ضلعی و بعد به دایره تبدیل شده و به گنبد منتهی می‌شود. سقف امامزاده به‌دلیل بارش‌های شدید نیمه دوم سال، شیروانی دارد. این اثر تاریخی در سال ۸ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید.

در منطقه لواسان هرچه که بخواهید وجود دارد. از رودخانه و دریاچه گرفته تا دشت و کوه و آبشار، آبشار ناران هم یک آبشار بسیار دیدنی در نزدیکی روستای کند علیای لواسان است.. این آبشار از خاص‌ترین جاهای دیدنی لواسان به حساب می‌آید اول به دلیل اینکه فاصله کمی تا تهران دارد و دومین دلیل هم محل قرارگیری آن است..


در تمام انواع فوق، مراحل انجام تست مشابه مي‌باشد، غير از روش قابل شستشو پس از امولسيون‌سازي كه داراي يك مرحله اضافي اعمال ماده امولسيون‌ساز مي‌باشد. بي‌دقتي در هر يك از مراحل انجام تست، سبب كاهش حساسيت بازرسي مي‌گردد. مراحل انجام تست به شرح ذيل مي‌باشند:

پس از انجام تست، در صورت كشف علائم مربوط به ناپيوستگي، مي‌توان با تهيه عكس يا رسم نماي شماتيك قطعه، يك سند دائمي از محل ناپيوستگي تهيه نمود. همچنين بايد شماره قطعه، شماره جوش، نوع عيب، محل و سايز عيب در گزارش PT، درج شوند. پس از عمليات خارج نمودن عيب و قبل از انجام جوشكاري مجدد بايد تمام مواد نافذ، آشكارساز و تميز كننده از روي سطوح زدوده شوند، زيرا علاوه بر تأثير سوء بر كيفيت جوش، بخاراتي سمي توليد مي‌كنند كه براي سلامتي مضر مي‌باشند

از رله کنترل سطح مایعات برای جلوگیری از خالی شدن یا سرریز شدن مخازن مایعات است.فاده می شود و از سیستم و تجهیزات حفاظت می کند. این رله ها را می توان برای مایعات رسانا و نارسانا، سوخت و مواد نفتی و حتی ترکیبات اسیدی است.فاده کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر