مشاوره و اجرا تست و کنترل مایعات در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Fluid testing and control-1
Fluid testing and control-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


مواد نافذ قابل شستشو با آب، حاوي تركيبات امولسيون‌ هستند كه اين موضوع امكان شستشو با آب را مهيا مي‌سازد. جهت تميزكاري مواد نافذ قابل شستشو با حلال، بايد از يك حلال مناسب است.فاده نمود. در دسته سوم ابتدا يك ماده امولسيون‌‌ساز اعمال مي‌شود، كه وظيفه آن جدا نمودن ماده نافذ از روي سطوح مي‌باشد، سپس مواد نافذ به راحتي با آب قابل شستشو خواهند بود.

گواهینامه دوره های تست مایعات نافذ(PT Level I,II) موسسه آریا آزمون صنعت با توجه به اعتبارات سازمانی این موسسه و اینکه دوره بر اساس یک است.اندارد مشخص برگزار می شود(ASNT SNT-TC-A) ،نیاز به ترجمه نداشته و مستقیما در بسیاری از کشورهای جهان، معتبر و قابل است.فاده می باشد. لذا بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به کشور های مختلف را دارند به منظور کسب دانش فنی و مهارت در حوزه تستهای غیر مخرب(NDT) و نیز اخذ یک گواهینامه معتبر، به موسسه آریا آزمون صنعت مراجعه می کنند. در بعضی از کشور ها نظیر کانادا، افراد میبایست در حوزه شغلی تست های غیر مخرب ، الزاما از موسسهNDT آن کشور مثلا در کانادا موسسه CGSB(Canadian General Standards Board) ، مدرک کسب کنند. حتی در این شرایط هم گذراندن دوره در ایران(در موسسه آریا آزمون صنعت) از دو دیدگاه می تواند مفید و موثر باشد. اول اینکه دانش و مهارت NDT از طریق آموزش های جامع توسط مدرسین مجرب و به زبان فارسی به بهترین نحو به شخص منتقل می شودو ثانیا شخص می تواند مدارک اخذ شده از این موسسه را ارایه دهد و قادر خواهد بود بجای طی نمودن دوره آموزشی که اغلب پر هزینه است.(حدود تا هزار دلار)، فقط در آزمون نهایی شرکت کند.در اینصورت این امکان را دارد با هزینه بسیار کمتر و با شانس بالاتر ، گواهینامه مورد نظر را دریافت نماید.

در مخزن مورد نظر تجهیزی نصب می شود که می تواند سطح مایع را تشخیص دهد و به رله سیگنال بفرستد. وقتی سطح مایع از حد مشخصی بالاتر رود، رله برای جلوگیری از سرریز مخزن، فرمان قطع ورودی مخزن و وصل خروجی مخزن را صادر می کند و برعکس وقتی سطح مایع از حد مشخصی پایین تر رود رله برای جلوگیری از خالی شدن مخزن، فرمان وصل ورودی مخزن و قطع خروجی آن را می دهد. رله کنترل سطح را می توان به صورت تک سطحی و دو سطحی است.فاده کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر