مشاوره و اجرا تست و کنترل مایعات در چهاردانگه

Fluid testing and control-1
Fluid testing and control-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

قدمت این شهر که پیشتر روستا بوده ، بسیار کهن است.. به خاطر دیواری که دور تا دور این روستا برای دور ماندن از حمله دزدان و حیوانات بود ، بخش مرکزی به قلعه مشهور بود. قدیمی‌های روستا تا دوره ناصرالدین شاه را به خاطر دارند. این ده به خاطر آب و هوای خنکی که داشت و به خاطر کاریزهای (قنات) پر آب محلی برای پرورش و رشد درخت‌هایی از جمله سیب، گلاب، هلو، شلیل، انجیر، گردو و انار، مناسب بود.

اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.


آموزش و صدور گواهینامه در این دوره بر اساس راهنمای SNT-TC-Aاز انجمن تستهای غیر مخرب آمریکا ( ASNT ) صورت می پذیرد و در پایان دوره علاوه بر گواهی حضور در دوره (Attendance) ، گواهینامه بین المللی PT Level I,II به قبول شدگان در آزمون های نهایی اعطاء خواهد گردید. پیرو طی دوره و موفقیت در آزمونهای نهایی ،گواهینامه های ذیل صادر خواهند شد:

پس از تميزكاري مايع نافذ اضافي، ماده آشكار ساز اعمال مي‌گردد. آشكارساز ممكن است. بصورت پودر خشك يا به صورت پودر معلق در يك مايع با سرعت تبخير بالا باشد. اعمال آشكارساز بايد به نحوي صورت گيرد كه يك لايه نازك و يكنواخت روي سطح قرار گيرد. بهترين راه، اعمال ماده آشكارساز در چند مرحله و به صورت لايه‌هاي نازك مي‌باشد. ضخيم بودن لايه آشكارساز مانع از نمايان شدن ناپيوستگي‌هاي ريز مي‌گردد.

مواد نافذ از نظر نحوه رويت علائم به دو دسته قابل رويت با نور مرئي (Visible) و فلوئورسنت (Fluorescent) تقسيم مي‌شوند. در مواد نافذ ”Visible“ كه معمولاً قرمز رنگ هستند، علائم به صورت لكه‌هاي قرمز روي زمينه سفيد ماده آشكارساز، زير نور مرئي قابل رويت مي‌باشند. در مواد نافذ ”Fluorescent“، علائم به صورت فسفري رنگ زير نور ماوراي بنفش (Black light) ديده مي‌شوند. در روش فلوئورسنت با توجه به بالاتر بودن قابليت رويت علائم، حساسيت بازرسي نسبت به روش مرئي بيشتر مي‌باشد. از ديدگاه نحوه تميزكاري، مواد نافذ به سه دسته تقسيم مي‌شوند: قابل شستشو با آب، قابل شستشو با حلال و قابل شستشو پس از امولسيون‌سازي.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر