مشاوره و اجرا تست و کنترل کیفیت در بازار لاله زار

Testing and quality control-1
Testing and quality control-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پژوهشکده امیر کبیر ایرانیان متشکل از جمعی از متخصصین صنعت و دانشگاه می باشد که از سال بطور رسمی از پارک علم و فناوری یزد فعالیت خود را در زمینه آموزش و خدمات تحقیقاتی به مراکز صنعتی و سازمانها آغاز نمود بطوریکه در این سالها در زمینه آموزش تحقیقات به اعضا هیات علمی و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در بسیاری از دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی کشور

در خانه تست کنترل کیفیت ممکن است. چیزی به عنوان ساده به عنوان بازرسی بصری از محصول برای تعداد صحیح قطعات، رنگ آمیزی صحیح و یا آسیب قابل مشاهده، و یا این نوع از آزمایش ممکن است. یک سری پیچیده از آزمایش های آزمایشگاهی با دقت کالیبره شده برای تعیین ترکیب های شیمیایی و خواص دیگر از یک محصول تولید شامل. تست کنترل کیفیت در خانه رایج ترین شکل به کار گرفته شده از کنترل کیفیت است.. یک تولیدکننده ممکن است. انتخاب کند که یک بخش کنترل کیفیت جداگانه داشته باشد، یا آزمایش کنترل کیفیت ممکن است. در امتداد بخش های مختلف خط تولید انجام شود.

شرکت پارت صنعت اقدام به تجهیز واحد آزمایشگاهی خود با پیشرفته ترین و بروزترین ابزارآلات اندازه گیری و دستگاههای نظیر دستگاههای سختی سنج، ترک یاب، تست کشش و فشار و تست دوام نموده و همواره به دنبال ارتقای سیستم کیفیت خود برای عرضه ی هرچه بهتر محصول خود به مشتری می باشد.از وظایف واحد کنترل کیفیت این سازمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:



( مشاوره و اجرا ) های دیگر