مشاوره و اجرا تست و کنترل کیفیت در رودهن

Testing and quality control-1
Testing and quality control-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر از تهران بخواهید سمت رودهن بروید تاکسی‌های رودهن در سه راه تهرانپارس، ترمینال شرق و چهار راه مینی سیتی مستقر هستند. با خودروی شخصی نیز به یکی از اتوبان‌های شهید بابایی یا شهید زین‌الدین بروید و به سمت شرق است.ان حرکت کنید. در هر کدام از جاده‌‌های دماوند یا اتوبان پردیس که قرار بگیرید، به رودهنِ زیبا خواهید رسید.

رستوران لاله صحرا یکی از معروف‌ترین رستوران‌های رودهن است. و در واقع شهرت آن به‌دلیل مشتری مداری مطلوب، ارائه خدمات سرویس دهی مناسب و هم چنین سرو غذاهای ایرانی باکیفیت و لذیذ است..  دکوراسیون داخلی رستوران هم از محیطی شیک و دوست داشتنی با تزئینات زیبا و دیوارهایی مملو از نقش و نگار برخوردار است.. منوی غذایی رستوران هم شامل انواع غذاهای کبابی، چلوکباب‌ها، جوجه کباب‌ها، ماهی، زرشک پلو، باقالی پلو و غذاهای خورشتی است..

برای رسیدن به رودهن علاوه بر خودروی شخصی می‌توانید از اتوبوس و تاکسی نیز است.فاده کنید. در این بخش از معرفی رودهن، راه‌های دسترسی به این شهر خوش آب‌و‌هوای شمال است.ان تهران را مرور می‌کنیم تا بهتر متوجه شوید که رودهن کجاست و چطور می‌شود به آن‌جا رفت؟!


آزمون ها و روش های کنترل کیفیت معمولاً به سه دسته اساسی تقسیم می شوند. این دسته بندی ها در خانه، برون سپاری و پانل های آزمون کاربر هستند. اگرچه همه تولیدکنندگان از هر سه نوع آزمایش کنترل کیفیت است.فاده نمی کنند، اما تقریباً همه تولیدکنندگان نوعی حسابرسی کنترل کیفیت را در فرایند ساخت پیاده سازی می کنند.

گروه صنعتی خوش فرم در هر محله از تولید توجه خاصی به کیفیت پریفرم های تولیدی دارد و هدف آن نه تنها مطابقت تولیدات با درخواست مشتری بلکه ارائه تولیدات با کیفیت فراتر از انتظارات مشتری است.. گروه صنعتی خوش فرم با قرار گرفتن در حوزه صنایع غذایی مسئولیت بالا در تامین الزامات ایمنی و بهداشتی تولیدات خود را به خوبی درک کرده و با بهره گیری از بهترین و به روزترین دستگاه های کنترل کیفیت در این صنعت، رعایت پارامترهای کیفی جهانی را در محصولاتش تضمین می کند.

ADO حاصل یک تفکر تحول آفرین و مهندسی محور که در زمینه ساخت تجهیزات کنترل کیفیت، دستگاهای آزمون پلیمری، تجهیزات آزمایشگاهی، آزمون‌های تعیین خواص مکانیکی، دستگاه‌های تست و اندازه گیری در صنابع وسیعی از جمله صنعت خودرو، داروسازی، قطعات پلیمری، رنگ و پوشش، بسته‌بندی و سلولزی، مراکز علمی، پژوهشی و بازرسی کیفیت فعالیت دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر