مشاوره و اجرا تست و کنترل کیفیت در شهرک صنعتی پرند

Testing and quality control-1
Testing and quality control-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از اصناف مستقر در این شهرک می توان به خودروسازی، قطعه سازی برق و الکترونیک، صنایع فلزی، صنایع چوبی و خدمات اشاره کرد. همچنین برخی از شرکت های بزرگ فعال در این شهرک عبارتند از: پانل تونیکس ، فراسو ، کمپارس ، سبلان و&#; اشتراک کرد.

که کوچکترین مشکلی در زمان انتقال برای ایشان یش نخواهد امد این گروه علاوه بر شهرک صنعتی پرند مسلط به شهرک صنعتی نصیراباد که خرید و فروش کارخانجات در این شهرک و همچنین مناطقی از جمله سه راه ادران &#; خیابان قرمز- شهرک زواره ای &#; شهرک کاظم اباد &#;

کارخانه صبا باتری- جاده رباط کریم &#; شهرک صنعتی سیمین دشت &#; شهرک صنعتی صفا دشت &#; و مناطق دیگر فعالیت نموده و در حد ممکن خریداران و درخواست کنندگان کارخانجات را همراهی نموده و بالاترین کمک ها از بابت مشاوره را به ایشان ارائه می نماید.


گرچه به یک روایت می‌توان گفت که تاریخ کنترل کیفیت با تاریخ صنایع و اختراعات هم‌زمان بوده، و از روزی که بشر اقدام به ساختن ابزارها و وسایل و ضروریات مورد نیاز خود نموده، همواره در صدد بهبود کیفیت آن‌ها بوده‌است، اما این موضوع تا زمان

در این مرحله مواد پلی اتیلن ترفتالات به وسیله دستگاه ویسکومتر Anton-Paar مورد آزمایش قرار می گیرند و میزان ویسکوزیته آن ها سنجیده می شود و همچنین پریفرم های تولیدی برای سنجش میزان غلظت گازهای آزاد شده از جمله گاز است.الدهید و جلوگیری از انتشار گازهای خطرناک و غیر بهداشتی  به وسیله دستگاه کروماتوگرافی گازی PerkinElmer  مورد آزمایش قرار می گیرد.

عبارت است. از اطمینان از تهیه و تولید کالا و خدمات طبق است.انداردهای تعیین شده یا (حصول تمامیت ویژگی‌های مطلوب در یک محصول). مثلاً اندازه‌گیری یا آزمون روی یک محصول یا کالا برای مشخص شدن این که آیا با مشخصات فنی مورد نظر مطابقت دارد یا خیر.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر