مشاوره و اجرا تست و کنترل کیفیت در ملارد

Testing and quality control-1
Testing and quality control-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در نزدیکی بافت شهری ملجا دو امامزاده جلیل القدر قراردارد یکی امام زاده قاسم علیه السلام از نوادگان امام حسن مجتبی علیه السلام که در کنار کوه روستای بیدگنه واقع شده و دیگری امامزاده ابراهیم علیه السلام که از فرزندان امام علی النقی علیه السلام میباشد و در محل آرامستان فعلی شهر ملارد قرار دارد

مردم ملارد مردمی سخت کوش و معتقد بوده و هستد و در دروان انقلاب اسلامی تلاشهای مجاهدانه ای را در ملارد ، شهریار،کرج و تهران در جهت روشنگری و مبارزات علیه سلطه ستم شاهی انجام داده و جوانانش با تذهیب و ورزش خود را آماده رویارویی با دشمنان داخلی و خارجی کردند. پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با شروع جنگ تحمیلی مردم حماسه ساز و شهید پرور ملارد در صف اول جبه های حق علیه باطل حضور یافتند و از جمله این حضور می توان به درخشش جوانان ملارد در گردان خط شکن حضرت علی اصغر علیه اسلام لشکر ده سید الشهدا اشاره نمود. با توسعه گرفتن روند عمران و آبادانی در شهرها و روستاهای کشور با توجه به جمعیت ملارد از سال مکاتباتی در جهت تبدیل ملارد به شهر و تاسیس شهرداری از سوی مردم ملارد، بخشداری و فرمانداری شهریار با وزرات کشور انجام گرفت و سرانجام به نتیجه رسید : بر اساس تصویب نامه کمیسیون موضوع اصل ۸ قانون اساسی با رای اکثریت وزرای عضو کمیسیون سیاسی-دفاعی هیئت دولت در جلسه مورخ ۸ مرداد ماه : روستاهای سرآسیابِ ملارد و ملارد از توابع دهستان ملارد تابع بخش مرکزی شهرستان شهریار ادغام و به نام شهر ملارد شناخته شده و در محل مذکور‌ شهرداری تأسیس شود.‌این تصویب‌نامه در تاریخ ۸ مرداد به تأیید ریاست جمهوری وقت آیت الله هاشمی رفسنجانی رسید.

دهستان اختر آباد از توابع بخش صفا دشت با وسعتی معادل کیلومتر مربع در کیلومتری تهران و کیلومتری غرب شهرستان ملارد قرار دارد. دهستان اختر آباد با داشتن تنوع اقلیمی، جغرافیایی و جانوری و وجود بیش از رشته قنات جاری و بیش از اثر تاریخی، فرهنگی یکی از نقاط دیدنی شهرستان شهریار است..


دستگاه اینتراویس به منظور تست فیزیکی پریفرم ها به کار برده می شود , این دستگاه شامل دوربین می باشد که پریفرم ها را از زاویه مختلف عکسبرداری می کنند و پارامترهای مختلف را از جمله ارتفاع , ضخامت , اندازه رزوه , رنگ , امواج مادون قرمز و فرابنفش  و&#; مورد بررسی قرار می دهد.

نظریه‌های زیادی در ارتباط با حل اتوماتیک مسئله کنترل کیفیت در سامانه‌های جدید تولیدی به نام اتوماسیون که سهم نیروی انسانی را به تدریج کاهش می‌دهد ارائه شده‌است. با توجه به این نظریه با کناره‌گیری تدریجی انسان، این عامل اصلی خطا از تولید، تنگناها کاهش یافته و به بسیاری از فعالیت‌های کنترل نیازی نخواهد بود.

در خانه تست کنترل کیفیت ممکن است. چیزی به عنوان ساده به عنوان بازرسی بصری از محصول برای تعداد صحیح قطعات، رنگ آمیزی صحیح و یا آسیب قابل مشاهده، و یا این نوع از آزمایش ممکن است. یک سری پیچیده از آزمایش های آزمایشگاهی با دقت کالیبره شده برای تعیین ترکیب های شیمیایی و خواص دیگر از یک محصول تولید شامل. تست کنترل کیفیت در خانه رایج ترین شکل به کار گرفته شده از کنترل کیفیت است.. یک تولیدکننده ممکن است. انتخاب کند که یک بخش کنترل کیفیت جداگانه داشته باشد، یا آزمایش کنترل کیفیت ممکن است. در امتداد بخش های مختلف خط تولید انجام شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر