مشاوره و اجرا تست و کنترل کیفیت در چهاردانگه

Testing and quality control-1
Testing and quality control-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدمت این شهر که پیشتر روستا بوده ، بسیار کهن است.. به خاطر دیواری که دور تا دور این روستا برای دور ماندن از حمله دزدان و حیوانات بود ، بخش مرکزی به قلعه مشهور بود. قدیمی‌های روستا تا دوره ناصرالدین شاه را به خاطر دارند. این ده به خاطر آب و هوای خنکی که داشت و به خاطر کاریزهای (قنات) پر آب محلی برای پرورش و رشد درخت‌هایی از جمله سیب، گلاب، هلو، شلیل، انجیر، گردو و انار، مناسب بود.

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

در سال‌های اخیر مهاجرت‌های بسیاری به این شهر صورت گرفته‌است. پس از پیگیری‌های مردمی سرانجام در سال منطقه چهاردانگه با در بر گرفتن روستاهای اطراف خود ، به شهر چهاردانگه تبدیل شد. روستای چهاردانگه در خرداد خورشیدی به شهر چهاردانگهتبدیل شد. شهرداری آن یک سال بعد در تاریخ مرداد ۸ تأسیس شد.


ADO حاصل یک تفکر تحول آفرین و مهندسی محور که در زمینه ساخت تجهیزات کنترل کیفیت، دستگاهای آزمون پلیمری، تجهیزات آزمایشگاهی، آزمون‌های تعیین خواص مکانیکی، دستگاه‌های تست و اندازه گیری در صنابع وسیعی از جمله صنعت خودرو، داروسازی، قطعات پلیمری، رنگ و پوشش، بسته‌بندی و سلولزی، مراکز علمی، پژوهشی و بازرسی کیفیت فعالیت دارد.

در هر صنعت، تولیدکنندگان بسیاری فعالیت می کنند و محصولات یکسانی را به بازار ارائه می دهند اما آنچه که در موفقیت آنها نقش اصلی را ایفا خواهد کرد تولید محصولاتی با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه است..هر تولید کننده با بررسی همه جانبه محصول خود در طی فرآیند تولید و پس از آن، از معایب و محاسن محصولی که قرار است. به بازار فروش عرضه گردد آگاه خواهد شدو بنابراین قادر به برنامه ریزی و عمل در راستای رفع معایب و یا بهبود محصول خواهد بود عدم ارزیابی کیفی محصول منجربه کاهش کیفیت آن و در نتیجه از دست دادن بازار خواهد شد.سازمان است.اندارد کشور با است.فاده از آزمایشگاههای همکار، ناظر بر کیفیت محصول تولیدی است. همچنین آزمایشگاههای همکار است.اندارد از طریق برگزاری دوره های آموزشی و مشاوره در راستای افزایش کیفیت واحدهای تولیدی به آنها یاری می رسانند.

نظریه‌های زیادی در ارتباط با حل اتوماتیک مسئله کنترل کیفیت در سامانه‌های جدید تولیدی به نام اتوماسیون که سهم نیروی انسانی را به تدریج کاهش می‌دهد ارائه شده‌است. با توجه به این نظریه با کناره‌گیری تدریجی انسان، این عامل اصلی خطا از تولید، تنگناها کاهش یافته و به بسیاری از فعالیت‌های کنترل نیازی نخواهد بود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر