فروش تسمه بسته بندی در دیزین

Packing belt-1
Packing belt-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تله اسکی بشقابی برای سهولت رفت‌و‌آمد اسکی‌بازان طراحی شده است.، به‌طوری‌که ارتفاع زیادی ندارد، میله‌هایی با بشقاب‌هایی که به پایین آن‌ها متصل است. پشت‌به‌پشت در حرکتند که اسکی‌بازان می‌توانند با یک دست آن را گرفته و بشقابک را مانند اهرمی میان پاهای خود قرار دهند و به وسیله تله اسکی بشقابی به محل مورد نظر خود سر بخورند و برسند.

در مجموعه پیست اسکی دیزین، تله‌کابین وجود دارند که هرکدام، مسیرهای مهمی را تشکیل می‌دهند. شاله، با ۸ متر ارتفاع و ۵ متر طول، مسیری است. که دفتر مدیریت را به رستوران شاله وصل می‌کند. تله‌کابین قله با متر ارتفاع و ۵ متر طول، در وسط پیست قرار گرفته است. و به قله می‌رسد.

در دیزین، تله سیژ وجود دارند. اولی، تله سیژ قله است. که ۸ متر ارتفاع و ۸ متر طول دارد. این تله سیژ، از وسط پیست تا قله می‌رود. دومی، تله سیژ چمن است. که ۵ متر ارتفاع و متر طول دارد. مسیر این تله سیژ نیز از دفتر مدیریت تا رستوران است..


تسمه بسته بندی یکی از پرکاربردترین تسمه های بسته بندی تسمه پلاستیکی است. . تسمه پلاستیکی به نوع تقسیم میشوند تسمه بسته بندی pp تسمه بسته بندی pet در این بخش میخواهیم درباره مواد اولیه تسمه پلاستیکی و سایز های آن صحبت کنیم تسمه pp تسمه پ پ یکی از ارزانترین نوع تسمه پلاستیکی […]

صنعت کشاورزی بسیار گسترده و دارای بخش‌های بسیار گوناگونی است.. بسته بندی در صنعت کشاورزی برای حفاظت از محصولات حین حمل و نقل، جلوگیری از خرابی محصولات با تغییرات دما و آب‌وهوا، انبارش راحت‌تر، جلوگیری از آفت‌زدگی و خراب شدن و حفظ ارزش محصولات انجام می‌شود. بسته بندی محصولات کشاورزی بایستی ضمن حفاظت از آن‌ها قیمت مقرون به صرفه نیز داشته باشد تا بتواند منابع و ارزش محصولات را در فرایند تولید مدیریت کند. در برخی از موارد نیز لازم است. بسته بندی به برندینگ محصولات با ارزش شما کمک کند. گوناگونی محصولات کشاورزی سبب شده است. راهکارهای این صنعت جهت بسته بندی طیف گسترده‌ای را شامل شوند: به طور مثال محصولات غذایی، فیبرها و مواد اولیه سایر صنایع. بسته بندی هرکدام از این موارد نیازهای متفاوتی را از دسته دیگر دارد. جهت ارتباط و مشاوره با مهندسان فروش ما و دستیابی به متناسب‌ترین راهکار بسته بندی در صنعت کشاورزی لطفا با ما تماس بگیرید.

لازم به ذکر است. که در تولید این نوع تسمه های فول اتوماتیک باید دقت خاصی داشت به این دلیل که برای تسمه کشی با دستگاه های تسمه کش فول اتوماتیک تولید می شوند. وجود هرگونه مشکل در تسمه ها می تواند خسارت به مجموعه وارد کند. همچنین روند تولید را با مشکل مواجه کند. این تسمه ها برای صنایع لوازم خانگی، کارتن سازی، ورق سازی و غیره بسیار مناسب است..



( فروش ) های دیگر