فروش تسمه بسته بندی در رودهن

Packing belt-1
Packing belt-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدمت رودهن به سال پیش برمی‌گردد. زمانی‌که آذری زبانان اهل ارومیه، تصمیم گرفتند به این دره‌ سرسبز و خوش آب و هوا مهاجرت کنند. بنابراین گویش اصلی مردم رودهن آذری است. ولی در برخی از روستاها و شهر آبعلی مردم به زبان مازندرانی هم صحبت می‌کنند.

جمعیت رودهن به دلیل آب‌وهوا هر ساله روبه افزایش بوده و همین امر باعث شده تا امکانات شهری رودهن نیز افزایش یابد. درست در مرکز شهر رودهن، پارک مرکزی آن قرار گرفته است.. در این پارک می‌توانید یک عصرانه‌ دلچسب را در کنار خانواده مهیا کرده و از امکانات مختلف پارک نظیر آلاچیق و فضاهای اختصاصی است.فاده کنید. چند آبشار مصنوعی نیز در این پارک وجود دارد که در کنار هوای پاک بومهن فضایی مطبوع و دلنشین را پدید می‌آورند.

قدمت شهر رودهن به حدود سال قبل برمیگردد و به علت مهاجرت ترک تباران در دوران قاجار به این شهر، زبان مادری شهر رودهن، تاتی است.. به دلیل آب و هوای خوب و نزدیکی به شهر تهران در سالهای اخیر مردم بسیاری از شهرهای مختلف ایران از جمله مازندران، مشهد و&#; به این شهر مهاجرت نموده اند. همچنین وجود چندین دانشگاه مانند دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه آزاد اسلامی با حدود هزار دانشجو در این شهر منجر به رشد چشمگیر این شهر از لحاظ فرهنگی، علمی، آموزشی و اقتصادی شده است..


صنایع بسته‌بندی دناپک، مجموعه‌ای با بیش از ده سال سابقه در زمینه تولید تسمه بسته‌بندی و عرضه ملزومات بسته‌بندی است.. دناپک همچنین تولید‌کننده تسمه P.P در سایز و رنگ‌های مختلف است.. همچنین عرضه انواع دستگاه تسمه‌کش از دیگر خدمات این شرکت می‌باشد.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر صنعت یا تولیدی کوچکی، بخش بسته‌بندی آن می‌باشد. ماشین‌آلات بسته‌بندی به‌سبب کارایی بسیار زیادی که در صنعت دارند، از اهمیت بالایی برخودارند. دستگاه‌های بسته بندی براساس کاربردهای گوناگونی که دارند به انواع مختلف تقسیم می‌شوند.

قطعا شما نیز با شنیدن نام دستگاه سیل به ماهیت، کارکرد و حتی نام منحصر به فرد آن فکر می‌کنید و اولین سوالی که به ذهنتان خطور می‌کند این است. که دستگاه سیل چیست؟ یا دستگاه سیل چه کاربردی دارد؟ کلمه سیل (Seal) در زبان انگلیسی به معنای «مهر و موم کردن»، «محکم چسباندن» و «درزگیری کردن» است. که این معانی ن...



( فروش ) های دیگر