فروش تسمه بسته بندی در شهر سنگ تهران

Packing belt-1
Packing belt-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


گفته می شود سرانه مصرف سنگ‌های ساختمانی ایران در رتبه نخست جهانی قرار دارد بنابراین برای رفع این نیاز در شهر‌ها، بازار‌های سنگ کوچک و بزرگی تشکیل شده اند که نقش واسطه را بین کارخانه‌های سنگبری و مصرف کنندگان ایفا می کنند.

یکی از چالش‌هایی که خریداران سنگ های ساختمانی در تهران نیز با آن مواجه هستند، جستجوی مراکز خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی می باشد. فرقی نمی کند که به دنبال مرمت و بازسازی بنای خود باشید یا برای ساخت پروژه های خود نیاز به خرید 

فروش سنگ طبیعی در غرفه های یک بازار سنگ به مراتب بیشتر از انبارهای سنگ تکی است. و اغلب خریداران نیز ترجیح می دهند به جای مراجعه به چندین نمایشگاه یا انبار مختلف، به یک بازار سنگ مراجعه کرده تا بتوانند از بین تنوع بی شمار سنگ های طبیعی، سنگ دلخواه خود را خریداری نمایند.


انواع سایزها و رنگ های مختلف بسته به سلیقه مشتریان تولید و عرضه می شود. این نوع تسمه پلاستیکی pp از سایز ۸ الی میلی متر و با ضخامت های . الی میلی متر تولید می شوند. از این تسمه ها می توان در صنایع کارتن سازی، مواد غذایی، ورق سازی، فرودگاها و غیره است.فاده کرد. این نوع تسمه ها به دلیل خاصیت مواد اولیه آن، از کشش و است.قامت بالایی برخوردار است..

دستگاه است.رچ کش (Stretch Machine) یا سلفون کش از جمله دستگاه‌های پوششی پرکاربرد جهت بسته بندی مواد غذایی است. که به طور گسترده در کارخانجات صنایع غذایی و رستوران‌ها مورد است.فاده قرار می‌گیرد. این دستگاه با قرار دادن یک لایه سلفون مرغوب بر روی ظروف محصولاتی همچون فرآورده‌های گوشتی، میوه و یا سبزیجات ...

این نوع تسمه در ابزارهای پورتابل به کار می رود. دستگاه های پورتابل شامل ابزار مکانیکی، پنوماتیک و شارژی می شود. معمولا از این نوع تسمه و تسمه کش در کارگاه های کوچک است.فاده می شود. دلیل آن تغییرات زیاد اندازه و شکل بسته ها است..



( فروش ) های دیگر