فروش تسمه بسته بندی در شهرک صنعتی قرچک

Packing belt-1
Packing belt-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


با توجه به اینکه صنایع فلزی از صنایع سنگین هستند و جهت بسته بندی محصولات این صنعت اغلب تسمه هایی با است.حکام کششی فوق‌العاده بالا نیاز است.، راهکار تسمه بسته بندی PET می‌تواند مناسب باشد. تسمه PET به دلیل خاصیت کشسانی بسیار بالا در برابر کشش مقاومت بالایی داشته و پاره نمی‌‌شود.

این دستگاه از طراحی ساده ای برخوردار است. که اپراتور می‌تواند به‌راحتی از آن است.فاده کند. درواقع قدرت کشش نامحدود دستگاه فرآیند بسته‌بندی را آسان می‌‌کند. نکته مثبت دیگر درباره دستگاه تسمه ‌کش دستی، است.حکام بالا و وزن پایین آن است. که موجب بالا رفتن سرعت کار می‌شود. 

راه اندازی خطوط تولید بسته بندی یکی از نوآوری‌های صنایع بسته بندی به بند است. که در راستای تسهیل روند برای تولیدکنندگان محترم این خدمات ارائه می‌گردند. پروژه ی راه اندازی خطوط تولید امری تخصصی است. که به بند با کمک مهندسان مجرب خود از سال‌های دور به ارائه‌ی این خدمات مشغول است.. در صورتیکه نیاز به مشاوره یا راهنمایی در این زمینه دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.



( فروش ) های دیگر