فروش تسمه بسته بندی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Packing belt-1
Packing belt-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


در بسته بندی دارو و لوزام بهداشتی باید توجه داشت که عوامل کلیدی و تصمیم‌ساز شامل قابلیت حفاظت بالا در برابر آسیب های احتمالی و بهداشتی بودن بسته بندی است.. جهت بسته بندی محصولات این صنایع با توجه به اینکه اغلب سبک هستند تسمه های PP گزینه های بهینه و مناسبی است..

پنل خدمات الکترونیک مشتریان برای بهبود خدمت رسانی و تسهیل کلیه‌ی فرایندهای خرید شما مشتریان محترم ایجاد شده است.. در این بخش به صورت لحظه‌ای می‌توانید وضعیت سفارش های خود، فاکتور و پیش‌فاکتورهای صادره و همچنین دریافت ها و پرداخت ها تاکنون را ملاحظه نمایید. در صورتیکه نیاز به راهنمایی در این زمینه دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

در سال است.فاده از پلی پروپیلن به صورت گسترده و انفجاری در قاره اروپا همه گیر شد . به طور کلی در سال اخیر شاهد گستردگی است.فاده از این نوع پلیمر در سراسر جهان هستیم ، به طوری که میزان است.فاده از این ماده در دو سال اخیر در حدود میلیون تن رسیده است. .



( فروش ) های دیگر