فروش تسمه بسته بندی در چهاردانگه

Packing belt-1
Packing belt-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.

چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.


در بسته بندی دارو و لوزام بهداشتی باید توجه داشت که عوامل کلیدی و تصمیم‌ساز شامل قابلیت حفاظت بالا در برابر آسیب های احتمالی و بهداشتی بودن بسته بندی است.. جهت بسته بندی محصولات این صنایع با توجه به اینکه اغلب سبک هستند تسمه های PP گزینه های بهینه و مناسبی است..

بسته بندی کششی محافظت خوبی برای محصول شما و حفظ کناره ها ارائه می دهد، اما تأثیر کمی بر محکم نگه داشتن محصول شما روی پالت، جایی که به آن تعلق دارد، دارد. تسمه نگه داشتن عمودی را فراهم می کند و بار شما را محکم روی پالت نگه می دارد.

کاربردهای تسمه PET  بیشتر در صنایع بسته بندی محصولات  سنگین کاربرد دارد و همچنین به دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت و آفتاب و فشار مقاومت بیشتری دارد و با است.فاده از انواع تسمه کش مانند پنوماتیک بادی،شارژی باطری،اتوماتیک قابل است.فاده در بسته بندی است..  این محصول به صورت عاج دارد و غیر عاج دار ارائه می گردد.



( فروش ) های دیگر