خدمات و سرویس تشخیص رنگ در بومهن

Car Color Detection-1
Car Color Detection-2
0263-2513625
09122653088 09122060929



وهمچنین این دوشهرمتاثرازشهرتهران بوده وجمعیت آن روبه افزایش است. واگربخواهیم خیلی دقیق تروطبق مطالعات انجام شده بررسی کنیم ، شهربومهن حدود درصد مهاجرپذیرترازرودهن است. زیرا هزینه های بالای زندگی ومسکن درتهران منجرشده تا افراد به شهرهای مجاورتهران مهاجرت کنند.

بومهن بر بخش اصلی تقسیم میشود، بومهن، گلخندان و طاهر آباد. بر اساس سرشماری سال جمعیت بومهن نفر و وسعت این شهر هزار هکتار مربع است.. این شهر در ضلع جنوبی رشته کوه البرز قرار گرفته و ارتفاع متوسط آن متر از سطح دریا و دارای آب و هوای کوهستانی و سرد است.. زبان رسمی مردم شهر بومهن فارسی است. و از آنجایی که این شهر یک شهر مهاجر پذیر است. از اقوام مازندرانی، کرد، لر، ترک، خراسانی و افعان را در خود جای داده است..

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.


درود وخداقوت .بنده تصمیم دارم کارگاه اموزشی تشخیص رنگ را شرکت کنم ودر زمینه سلامت رنگ وشاسی خودرو اطلاعات خود را کامل نموده وبعدا اقدام کنم در ضمن بنده سال سابقه کار در نیروگاه حرارتی مگاواتی اصفهان تجربه فنی به عنوان بهره بردار دیگ بخار وتوربین وسیکل حرارتی که در سیکل رنکلین بررسی می گرددرا انجام وظیفه نموده ام وطبق علاقه در کنار شغلم در وزارت نیرو به رشته مکانیک خودروکه در سیکل اتو بررسی میگردد در حال فعالیت بوده ام هرچند هنوز خود را در ابتدای راه میدانم وهمواره به دنبال یادگیری بهتر وبیشتر در کنار کارم می باشم.سپاس از مهربانیتان.

در این دوره آموزشی دستگاه تست رنگ آنالوگ و دیجیتال برای شروع فعالیت شما نیاز است. که پس از اتمام دوره می توانید برای شروع به کار و کسب درآمد از آنها است.فاده کنید و همچنین این تجهیزات در مرکز آموزش قابل خریداری است. .در ضمن تسهیلات ویژه برای خرید دستگاه دیاگ به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

در این روش سنسور تشخیص رنگ متشکل از یک ردیف فتودیود با فیلترهای رنگی است. که با یک عدد تقویت کننده امپدانس انتقالی ترکیب شده‌اند. برای انجام این فرآیند به یک مدار خارجی نیز نیاز است. تا بتوان قبل از اینکه ولتاژ آنالوگ را به پردازنده سیگنال دیجیتال ارسال می‌کنند، به خروجی دیجیتال تبدیل کرد. از روش تشخیص رنگ‌ها با سنسور از طریق تبدیل ولتاژ نور به آنالوگ در شرایطی است.فاده می‌کنند که در آنها چرخه‌های مورد نظر کوتاه‌تر، چرخه توسعه محصول سریع تر و شرایط نور و فضا بسیار خوب باشند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر