مشاوره و اجرا تشخیص رنگ در بومهن

Car Color Detection-1
Car Color Detection-2
0263-2513625
09122653088 09122060929



منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

جمعیت شهر بومهن بر اساس سرشماری سال ایران تقریبا ۵ هزار نفر است.. شهر بومهن بدلیل مجاورت با مراکز صنعتی و نزدیکی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها رشد چشمگیری داشته است.. بومهن دارای چندین پارک مانند پارک باغ چنار و پارک بهار و پارک طلاییه است.. بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر، مجموعه ورزشی و زمین فوتبال امام رضا (ع) نام دارد. همچنین یکی از مراکز ارتباطات ماهواری ای ایران، در کیلومتری بومهن و در نزدیکی پارک علم و فناوری پردیس قرار گرفته است..

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.


مقدمه گاز ازن به دو شکل در طبیعت موجود است.. در است.راتوسفر جو(حدود - کیلومتری سطح زمین) به صورت لایه محافظ زمین در مقابل اشعه ماورای بنفش خورشید و هم در سطح زمین یافت می شود. از ازن برای باکتری زدایی وضدعفونی کردن هوا و آب و مواد دیگر در فرایندهای صنعتی مانند سفید کردن کاغذ است.فاده می شود. ازن مولکول بسیار فعالی است. که قابلیت اکسیدزایی دارد. همین قابلیت است. که ازن را به یک ...

عملکرد تشخیص رنگ‌ها با سنسورهای سنسوپارت و باسلر بسیار قدرتمند، سریع و قابل اعتماد می‌باشد. معمولا این امکان با سنسورهای است.اندارد و معمولی، فقط به شناسایی رنگ‌های غیرفعال، مثل رنگ‌های اشیا و یا علایم رنگی محدود می‌شوند. در حالی که سنسورهای تشخیص رنگ سنسوپارت به راحتی رنگ‌های فعال فلورسنت را نیز تشخیص می‌دهند. این امر باعث می‌شود که با است.فاده از این نوع سنسورها بتوان در هنگام تشخیص رنگ با سنسور میان LEDهای رنگی نیز تفاوت قائل شد.

پس از شرکت در دوره و قبولی در آزمون آموزشگاه مدرک از آموزشگاه آزمون خودرو برای تایید شرکت شما در دوره آموزشی به همراه کارت هوشمند، یک مدرک معتبر از وزارت صنعت،معدن و تجارت دریافت کرده و در آزمون فنی و حرفه ای برای دریافت گواهی مهارت ثبت نام خواهید شد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر