خدمات و سرویس تشخیص رنگ در جنوب تهران

Car Color Detection-1
Car Color Detection-2
0263-2513625
09122653088 09122060929



این منطقه از مناطق جنوب شرقی تهران است. که در توسط کوه های جنوب شرقی احاطه شده و تنها راه ارتباطی این محله با تهران از راه غرب است. .منطقه از قدمت بالایی هم برخوردار است. که در مطلب اختصاصی این منطقه به آن پرداخته ایم . محله های منطقه تهران عبارتند از :

این حرم در یکی از محله های جنوب تهران،یعنی واقع در شهرری کنونی است. و بنای اولیه این مکان در نیمه ی دوم قرن سوم هجری ساخته شده و بعد ها به دست خاندان بویه گسترش یافته است.؛ ساخت صحن ها و ایوان های این حرم مربوط به دوران صفوی است. و آینه کاری های این بنا به دستور شاه طهماسب انجام گرفته است..

یاخچی آباد که یکی از محله های مشهور منطقه تهران می باشد امروزه بیشتر به دلیل مدرن سازی سریع که در آن آغاز شده است. شناخته می شود. این محله که در جنوب نازی آباد قرار گرفته از شمال به خیابان تولایی و از جنوب به بزرگراه آزادگان ختم می شود و بسیاری از افرادی که در آن زندگی می کنند آذری زبانانی هستند که از شهرهای شمال غربی کشور مهاجرت کرده و در آنجا سکونت گزیده اند. یاخچی در زبان آذری به معنی خوب و یا زیبا می باشد که به فضاهای سبز پیشین قرار گرفته در این منطقه اشاره دارد. از طرفی بسیاری از افراد عنوان می‌کنند اسم اصلی این منطقه یاغچی‌آباد می باشد به معنی منطقه ای که تحت تأثیر کارخانه روغن سازی نام گذاری شده است..


یکی از موارد مهم در کارشناسی بدنه خودرو موضوع رنگ شدگی است. که ممکن است. حتی با مهارت بالایی این کار انجام شده باشد. در این دوره کارآموزان رنگ شدگی خودرو را با است.فاده از چشم و هم چنین دستگاه تست رنگ دیجیتال یا همان ضخامت سنج و دستگاه تست رنگ آنالوگ یاد خواهند گرفت. کارآموزان هم چنین در این دوره تسهیلات ویژه ای جهت خرید دستگاه تشخیص رنگ دیجیتال EC دریافت خواهند کرد.

گاهی اوقات در فرایند چاپ، یک سری از علائم و نشانه‌ها در رنگ خاکستری به چشم می‌خورند. این تغییرات بسیار ظریف هستند؛ از این رو به منظور تشخیص آن‌ها از سنسورهای کنتراست کمک گرفته می‌شود که در صنعت چاپ و بسته‌بندی نیز نمایان است.. همچنین به منظور بررسی برچسب‌ها و است.یکرها در صنعت چاپ این سنسورها نیز مورد است.فاده قرار می‌گیرند.

بله . تمامی مباحث مربوط به کارشناسی رنگ و بدنه شامل تشخیص رنگ شدگی ها با چشم و دستگاه دیجیتال،صافکاری ها،لیسه گیری ها ، تصادفات و بسیاری موارد دیگر به صورت کاربردی آموزش داده خواهد شد و در بحث فنی خطاهای دستگاه دیاگ تحلیل شده و مواردی چون تشخیص عملکرد صحیح گیربکس و موتور آموزش داده می شود.



( خدمات و سرویس ) های دیگر