خدمات و سرویس تشخیص رنگ در دیزین

Car Color Detection-1
Car Color Detection-2
0263-2513625
09122653088 09122060929



منطقه دیزین یا به عبارتی پیست دیزین در است.ان البرز و کیلومتری شهر کرج قرار دارد. چندین مسیر برای رسیدن به دیزین وجود دارد که بهترین آن جاده چالوس است.. هنگامی که قصد عزیمت به شمال از جاده چالوس را دارید، احتمالاً تابلوهای مربوط به پیست اسکی دیزین را دیده‌اید. در این مسیر بعد از هتل گچسر از مسیر ولایت‌رود رفته و به دیزین برسید.

گذراندن اوقات فراغت در پیست اسکی دیزین بسیار لذت‌بخش است.؛ اما در مقابل احساس گرسنگی و نیاز به رفع خستگی در محلی آرام و دنج بعد از برف‌بازی و اسکی‌ یک نیاز مهم است.. در دهکده دیزین تعدادی رستوران و کافی‌شاپ لوکس و مجهز فعال هستند و افراد در هر بخشی از مجموعه می‌توانید از خدمات آن‌ها است.فاده کنند.

ساخت امکانات مختلف در دیزین از سال آغاز شد و به تدریج امکاناتی از جمله ساخت جاده، نصب تله‌سیژ، اولین تله‌‌کابین ایران (تله‌کابین شاله)، نصب تله‌اسکی مبتدی در این منطقه ایجاد شد. در سال نیز با ورود بخش خصوصی به این منطقه و سرمایه‌گذاری مناسب، توسعه این منطقه آغاز شد.


یکی از موارد مهم در کارشناسی بدنه خودرو موضوع رنگ شدگی است. که ممکن است. حتی با مهارت بالایی این کار انجام شده باشد. در این دوره کارآموزان رنگ شدگی خودرو را با است.فاده از چشم و هم چنین دستگاه تست رنگ دیجیتال یا همان ضخامت سنج و دستگاه تست رنگ آنالوگ یاد خواهند گرفت. کارآموزان هم چنین در این دوره تسهیلات ویژه ای جهت خرید دستگاه تشخیص رنگ دیجیتال EC دریافت خواهند کرد.

سلام وقت بخیر ، برای دریافت هزینه و شرایط دوره ها با شماره تماس بگیرید ، پس از گذراندن دوره آموزش کارشناسی خودرو شما میتوانید به صورت کارآموز دوره ای رایگان را در شرکت بگدرانید و پس از آن حتی است.خدام شرکت شوید و از طرفی پس از گذراندن این دوره خود نیز میتوانید وارد بازار کار خودرو شوید

برای شرکت در دوره های آموزش کارشناسی خودرو اصلا نیاز به پیش زمینه هم ندارید چون حرفه بصورت صفر تا صد توسط مدرس بسیار با تجربه به شما اموزش داده میشه و بعداز دوره امکان کاراموزی نامحدود و رایگان داریم که باعث تکمیل تجربه شما میشه



( خدمات و سرویس ) های دیگر