خدمات و سرویس تشخیص رنگ در رباط کریم

Car Color Detection-1
Car Color Detection-2
0263-2513625
09122653088 09122060929



برای تهیه یخ در فصول بهار و تابستان از چند قرن گذشته در برخی از مناطق کشور انبارها و کارگاه‌های یخ ابداع و ساخته می‌شد تا یخ مورد نیاز ساکنین این مناطق از این طریق تأمین شود. این انبارهای یخی بصورت مخروطی شکل و همانند یک کله قند از خشت و گل با ارتفاع تا متر ساخته می‌شد. در فصل زمستان در داخل چاله بزرگ به وجود آمده، آب را رها نموده و سپس ورودی و کلیه محفظه‌های آن‌ها بطور کامل مسدود می‌شد و به تدریج با فرا رسیدن فصول بهار و تابستان و گرم شدن هوا یخ‌های قطور تولید شده در یخچال مورد است.فاده قرار می‌گرفت.

در حال حاضر رباط کریم کجاست؟ شهرستان رباط کریم یکی از شهرستان‌های غرب است.ان تهران و مرکز آن شهر رباط کریم است.. ارتفاع آن حدود متر از سطح دریا بوده و از شمال به شهرستان شهریار، از جنوب به شهرستان ری، از شرق به شهرستان اسلامشهر و از غرب به شهرستان ساوه محدود می‌شود.

همچنین در حوالی بازارک معروف به چاله بازارک کارشناسان بر این باورند که روستا یا شهری در زیر خاک مدفون شده است. و با توجه به آثار متعدد باستانی که در سال و اواخر در حوالی رباط کریم از شش هزار سال قبل تا دوران قاجاریه بدست آمده نشان از قدمت بالای این شهر دارد.


سلام وقت بخیر ، برای دریافت هزینه و شرایط دوره ها با شماره تماس بگیرید ، پس از گذراندن دوره آموزش کارشناسی خودرو شما میتوانید به صورت کارآموز دوره ای رایگان را در شرکت بگدرانید و پس از آن حتی است.خدام شرکت شوید و از طرفی پس از گذراندن این دوره خود نیز میتوانید وارد بازار کار خودرو شوید

یکی از مواردی که کارآموزان دراین دوره فرا می گیرند بررسی ستون ها و شاسی خودرو می باشد، زیرا یکی از موارد موثر در تعیین قیمت خودرو شاسی خودرو است.. لازم به ذکر است. اگر شاسی خودرو آسیب دیده باشد است.حکام خودرو پایین آمده و افت شدیدی در قیمت خواهد داشت. پس لازم است. کارآموزان به خوبی این مبحث را یاد بگیرند.

مقدمه گاز ازن به دو شکل در طبیعت موجود است.. در است.راتوسفر جو(حدود - کیلومتری سطح زمین) به صورت لایه محافظ زمین در مقابل اشعه ماورای بنفش خورشید و هم در سطح زمین یافت می شود. از ازن برای باکتری زدایی وضدعفونی کردن هوا و آب و مواد دیگر در فرایندهای صنعتی مانند سفید کردن کاغذ است.فاده می شود. ازن مولکول بسیار فعالی است. که قابلیت اکسیدزایی دارد. همین قابلیت است. که ازن را به یک ...



( خدمات و سرویس ) های دیگر