مشاوره و اجرا تشخیص رنگ در شرق تهران

Car Color Detection-1
Car Color Detection-2
0263-2513625
09122653088 09122060929



وثوق‌الدوله یکی از پرنفوذترین رجال سیاسی در دوران قاجاریه بود که محله کنونی تهران نو را خریداری کرد و با تقسیم بندی اراضی خود تلاش می کرد کسب درآمد داشته باشد. این محله که امروزه به یکی از دسترس ترین منطقه های تهران تبدیل شده است. از طریق خطوط بی آر تی و مترو قابل دسترسی می باشد. تهران نو توسط مهندسین فرانسوی ساخته شده است. از این رو بسیاری آن را به‌عنوان پاریس تهران نیز عنوان می‌کنند.

همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق تهران می باشد که در واقع دسترسی بسیار ساده ای به جاذبه های گردشگری موجود در شرق تهران را نیز به افراد می دهد. نکته جالبی که در خصوص منطقه شهر تهران وجود دارد این است. که بخشی از آن بر محدوده رشته کوه البرز قرار دارد و به واسطه همین مساله، دارای بهترین آب و هوا در پایتخت و به ویژه درسایر محله های شرق تهران می باشد.

محله های شرق تهران به ویژه محله هایی که در منطقه قرار دارند، دارای مزایای بسیار زیادی می باشند. ااز جمله مزایای محله های شرق تهران واقع در منطقه این است. که در بیشتر روز های سال، آب و هوای بسیار خوب و پاکیزه ای در این منطقه به ویژه در محله های شرق تهران قرار دارد. علاوه بر این، متروی تهران در منطقه نیز وجود داشته و در نتیجه دسترسی به مناطق مختلف آن را برای عموم مردم راحت تر کرده است.. همچنین، خطوط بی آر تی تا پایانه شرق تهران ادامه داشته و همچنین خطوط اتوبوس رانی نیز در تمامی محله های این منطقه قرار دارد. 


یکی از مواردی که کارآموزان دراین دوره فرا می گیرند بررسی ستون ها و شاسی خودرو می باشد، زیرا یکی از موارد موثر در تعیین قیمت خودرو شاسی خودرو است.. لازم به ذکر است. اگر شاسی خودرو آسیب دیده باشد است.حکام خودرو پایین آمده و افت شدیدی در قیمت خواهد داشت. پس لازم است. کارآموزان به خوبی این مبحث را یاد بگیرند.

آموزشگاه آزمون خودرو  دارای جواز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای و وزارت صنعت، معدن و تجارت در تهران، برگزار کننده دوره های متعدد تئوری و عملی در حوزه خودرو، مفتخر است. که اعلام کند تا کنون میزبان بیش از کارآموز در آکادمی خود بوده و شرایط شروع کسب و کار جدیدی را با آموزش های تخصصی خود برای کارآموزان این مرکز فراهم کرده است.. آزمون خودرو برای دوره های آموزشی خود پشتیبانی مادام العمر دارد و شما می توانید بعد از گذراندن دوره آموزشی خود برای حل سوالات و مشکلات خود با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

اگر خودرویی سیستم جلوبندی سالمی نداشته باشد در رانندگی اختلال ایجاد می شود و مواردی چون ساییدگی و فرسودگی لاستیک های خودرو ناشی از مشکل و ایراد در جلوبندی خودرو است. و به همین دلیل بسیار مهم است. که کارآموزان سلامت جلوبندی را بطور کامل آموزش ببینند، تا بتوانند بررسی نمایند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر