مشاوره و اجرا تشخیص رنگ در شمال تهران

Car Color Detection-1
Car Color Detection-2
0263-2513625
09122653088 09122060929



یکی از قدیمی ترین دهکده های شمیران که از شمال به ازگل و تپه های شمس آباد منتهی می شود. این منطقه برای اولین بار در زمان حمله اعراب مشهور شد، در آن زمان مملو از باغات بادام بود که همین مسئله نیز سبب شد اعراب اسم این منطقه را لوز که در عربی به معنی بادام می باشد بگذارند. این منطقه به دلیل اینکه در کیلومتری تجریش قرار گرفته است. برای بسیاری از تهرانی ها به عنوان یک ییلاق مناسب به حساب می آمد. ساخت و سازهای مدرن در این منطقه از سال آغاز شد و امروزه به یکی از محلی های مهم در منطقه شناخته می شود.

محله یا بهتر است. بگوییم دهکده ای در شمال تهران که از جنوب به دزاشیب و از شمال به حصارک ختم می شود. این منطقه که یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران به حساب می آید در آخرین سال زندگی امام خیمنی محل سکونت بنیان گذار انقلاب به حساب می آمد. از سال نیز اکبر هاشمی رفسنجانی در این محله سکونت داشت. تحت تاثیر همین مسئله این محله امروزه بسیار مهم و حتی امنیتی به حساب می آید.

محله شهرک زیتون: در سال ۵ جهت سکونت کارکنان وزارت کشاورزی هکتار از زمین‌های منابع طبیعی فاقد کاربری را با فروش به تعاونی مسکن شماره یک با تفکیک وارایه سند رسمی واگذار گردید. اختلاف سازمان محیط زیست با وزارت کشاورزی در واگذاری پس از رأی دیوان عدالت اداری به نفع مالکین والزام شهرداری تهران به صدور مجوز منازل ویلایی منتظر حمایت سازمان زمین شهری در ساخت منازل ویلایی در جهت توسعه پایدار شرق تهران می‌باشد.


این روز ها با توجه به افزایش قیمت خودروهای صفر، معامله خودرو های کارکرده بیشتر شده است. و در بازار معاملات خودروی کارکرده نیاز به حضور کارشناسانی خبره در زمینه تایید سلامت رنگ و فنی خودرو بیشتر از پیش شده است.. پس با گذراندن این دوره ی تخصصی و کسب مهارت در آموزشگاهی معتبر می توانید کسب و کار خود را در این بازار شروع کنید و به درآمدی خوب دست پیدا کنید.

مقدمه گاز ازن به دو شکل در طبیعت موجود است.. در است.راتوسفر جو(حدود - کیلومتری سطح زمین) به صورت لایه محافظ زمین در مقابل اشعه ماورای بنفش خورشید و هم در سطح زمین یافت می شود. از ازن برای باکتری زدایی وضدعفونی کردن هوا و آب و مواد دیگر در فرایندهای صنعتی مانند سفید کردن کاغذ است.فاده می شود. ازن مولکول بسیار فعالی است. که قابلیت اکسیدزایی دارد. همین قابلیت است. که ازن را به یک ...

یکی از موارد مهم در کارشناسی بدنه خودرو موضوع رنگ شدگی است. که ممکن است. حتی با مهارت بالایی این کار انجام شده باشد. در این دوره کارآموزان رنگ شدگی خودرو را با است.فاده از چشم و هم چنین دستگاه تست رنگ دیجیتال یا همان ضخامت سنج و دستگاه تست رنگ آنالوگ یاد خواهند گرفت. کارآموزان هم چنین در این دوره تسهیلات ویژه ای جهت خرید دستگاه تشخیص رنگ دیجیتال EC دریافت خواهند کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر