خدمات و سرویس تشخیص رنگ در شهر قدس

Car Color Detection-1
Car Color Detection-2
0263-2513625
09122653088 09122060929



امیرتومان با فراهم کردن امکانات و آوردن عده‌ای از اهالی خمسه به این منطقه، آرام آرام زمین‌های بایر را به زمین‌های کشاورزی تبدیل نمود و منطقه رنگی از زندگی جدید به خود گرفت. می‌گویند نام اولیه این محل پیش از آنکه امیر تومان آن را تصاحب کند

شهرستان قدس با دارا بودن واحدهای معدن شن و ماسه و چندین کارخانه آسفالت با مشکل آلودگی هوا مواجه است.. برخی از این معادن متعلق به یا سال پیش است.. آن زمان شهرستان قدس کوچک‌تر بوده و این معادن در حاشیه شهر قرار گرفته بودند، ولی با گذشت سالیان سال این معادن در چند قدمی محل سکونت شهروندان این شهرستان قرار گرفته‌اند.

مرحله دوم با تأسیس کارگاه‌ها و کارخانجات متعدد در کنار جاده قدیم و کنار راه‌آهن و به‌طورکلی شروع رشد سریع تهران در چند دهه اخیر آغاز گردید. در این مرحله با رشد سریع جمعیت منطقه تهران روستای قلعه حسن خان نیز که در فاصله نسبتاً کمی از تهران و در نزدیکی تعدادی از این کارخانجات و کارگاه‌ها قرار گرفته‌است به سرعت رشد نمود.


درود وخداقوت .بنده تصمیم دارم کارگاه اموزشی تشخیص رنگ را شرکت کنم ودر زمینه سلامت رنگ وشاسی خودرو اطلاعات خود را کامل نموده وبعدا اقدام کنم در ضمن بنده سال سابقه کار در نیروگاه حرارتی مگاواتی اصفهان تجربه فنی به عنوان بهره بردار دیگ بخار وتوربین وسیکل حرارتی که در سیکل رنکلین بررسی می گرددرا انجام وظیفه نموده ام وطبق علاقه در کنار شغلم در وزارت نیرو به رشته مکانیک خودروکه در سیکل اتو بررسی میگردد در حال فعالیت بوده ام هرچند هنوز خود را در ابتدای راه میدانم وهمواره به دنبال یادگیری بهتر وبیشتر در کنار کارم می باشم.سپاس از مهربانیتان.

عملکرد تشخیص رنگ‌ها با سنسورهای سنسوپارت و باسلر بسیار قدرتمند، سریع و قابل اعتماد می‌باشد. معمولا این امکان با سنسورهای است.اندارد و معمولی، فقط به شناسایی رنگ‌های غیرفعال، مثل رنگ‌های اشیا و یا علایم رنگی محدود می‌شوند. در حالی که سنسورهای تشخیص رنگ سنسوپارت به راحتی رنگ‌های فعال فلورسنت را نیز تشخیص می‌دهند. این امر باعث می‌شود که با است.فاده از این نوع سنسورها بتوان در هنگام تشخیص رنگ با سنسور میان LEDهای رنگی نیز تفاوت قائل شد.

شرکت نوین‌ ایلیا‌ صنعت فعالیت خود را از سال در زمینه اتوماسیون صنعتی آغاز کرد. این شرکت با شعار راهکارهای نوآورانه در صنعت اتوماسیون، یکی از برندهای پیشرو در زمینه تامین تجهیزات و ساخت ماشین‌آلات بینایی ماشین و پردازش تصویر است..



( خدمات و سرویس ) های دیگر