مشاوره و اجرا تشخیص رنگ در شهرک صنعتی فیروزکوه

Car Color Detection-1
Car Color Detection-2
0263-2513625
09122653088 09122060929



شهر صنعتی فیروزکوه در است.ان تهران و شهرستان تهران واق شده است. .که از مساحت کل ۵ هکتار برخوردار است..قراردادهای منعقد شده و واحدهای صنعتی این شهرک واحد است. که این واحد به بهره برداری رسیده اند. لازم به ذکر است. که طرح در شهرک صنعتی فیروزکوه در حال ساخت است.

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.


برای مثال کارکرد واقعی خودرو یکی از معیارهای اصلی خرید خودرو می باشد که بعضی افراد با است.فاده از دستگاههای مخصوص اقدام به کم کردن کیلومتر کارکرد آن می کنند و خودرو را با قیمت بالاتر به فروش می رسانند در حالیکه خریدار خودرو علاوه بر اینکه هزینه بیشتری برای خرید خودرو می‌پردازد، به دلیل عدم اطلاع صحیح از زمان انجام سرویس‌های دوره‌ای، زیان‌های آتی در حوزه

تشخیص رنگ در صنعت از اهمیت فو ق العاده ای برخوردار است.. تشخیص رنگ در صنایع مواد غذایی، بخصوص دربسته بندی چای، صنعت چاپ، کارخانه های پارچه بافی و رنگرزی و لوازم آرایشی از موارد مهم و کاربردی برای تولید و کنترل کیفیت می باشد. به همین دلیل روشها و سنسورهای مختلفی برای این کار ایجاد گردیده است.. ما ابتدا قبل از آشنایی با این روشها و طرز کار سنسورها احتیاج به آشنایی با ماهیت نور و رنگ وخواص آن می باشد که در زیر به توضیح کلی آن می پردازیم:

یکی از موارد مهم در کارشناسی بدنه خودرو موضوع رنگ شدگی است. که ممکن است. حتی با مهارت بالایی این کار انجام شده باشد. در این دوره کارآموزان رنگ شدگی خودرو را با است.فاده از چشم و هم چنین دستگاه تست رنگ دیجیتال یا همان ضخامت سنج و دستگاه تست رنگ آنالوگ یاد خواهند گرفت. کارآموزان هم چنین در این دوره تسهیلات ویژه ای جهت خرید دستگاه تشخیص رنگ دیجیتال EC دریافت خواهند کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر