مشاوره و اجرا تشخیص رنگ در شهرک صنعتی قرچک

Car Color Detection-1
Car Color Detection-2
0263-2513625
09122653088 09122060929



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


عملکرد تشخیص رنگ‌ها با سنسورهای سنسوپارت و باسلر بسیار قدرتمند، سریع و قابل اعتماد می‌باشد. معمولا این امکان با سنسورهای است.اندارد و معمولی، فقط به شناسایی رنگ‌های غیرفعال، مثل رنگ‌های اشیا و یا علایم رنگی محدود می‌شوند. در حالی که سنسورهای تشخیص رنگ سنسوپارت به راحتی رنگ‌های فعال فلورسنت را نیز تشخیص می‌دهند. این امر باعث می‌شود که با است.فاده از این نوع سنسورها بتوان در هنگام تشخیص رنگ با سنسور میان LEDهای رنگی نیز تفاوت قائل شد.

در طول دوره، کارآموز صفر تا صد تخصص مربوطه را فرا گرفته و پس از موفقیت در آزمون مدرک معتبری از آموزشگاه آزمون خودرو، کارت هوشمند و وزارت صنعت معدن و تجارت دریافت می نمایدو سپس برای دریافت گواهی مهارت سازمان فنی و حرفه ای ثبت نام می شوند.

شرکت نوین‌ ایلیا‌ صنعت فعالیت خود را از سال در زمینه اتوماسیون صنعتی آغاز کرد. این شرکت با شعار راهکارهای نوآورانه در صنعت اتوماسیون، یکی از برندهای پیشرو در زمینه تامین تجهیزات و ساخت ماشین‌آلات بینایی ماشین و پردازش تصویر است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر