مشاوره و اجرا تشخیص رنگ در شهرک صنعتی چهاردانگه

Car Color Detection-1
Car Color Detection-2
0263-2513625
09122653088 09122060929



علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..

برای مثال تصور کنید که برای تهیه کابینت لازم بود که چوب لازم را از شرکتی در شهر دیگر تهیه کرده و یراق آلات با کیفیت نیز از طریق شرکتی جداگانه در شهر دیگر تأمین شود. تنها هزینه حمل و نقل و زمان لازم صرف شده برای تأمین آن‌ها باعث می شد که تولیدکننده متحمل زیان شده و قیمت نهایی محصول را افزایش دهد.


این روز ها با توجه به افزایش قیمت خودروهای صفر، معامله خودرو های کارکرده بیشتر شده است. و در بازار معاملات خودروی کارکرده نیاز به حضور کارشناسانی خبره در زمینه تایید سلامت رنگ و فنی خودرو بیشتر از پیش شده است.. پس با گذراندن این دوره ی تخصصی و کسب مهارت در آموزشگاهی معتبر می توانید کسب و کار خود را در این بازار شروع کنید و به درآمدی خوب دست پیدا کنید.

خرید خودروی کارکرده بدون مشورت با یک فرد متخصص می‌تواند ضررهای زیادی به خریدار تحمیل کند. ظاهر خوب یک خودرو تنها معیار خرید آن نمی‌باشد و بسیاری از ایرادات اساسی خودرو از دید یک فرد عادی پنهان می‌مانند. یک خودرو باید از چهار منظر ذیل مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد:

بعد از اتمام دوره آموزش کارشناسی خودرو در صورت نیاز شرکت به نیرو الویت است.خدام در شرکت تامین خودرو را دارید و ‌‌همچنین یک کلاس بصورت رایگان با تدریس مدیریت شرکت برگزار میشه که بازار کار و نحوه کسب درامد از این حرفه را هم کاملا به شما اموزش می دهند



( مشاوره و اجرا ) های دیگر