مشاوره و اجرا تشخیص رنگ در شهریار

Car Color Detection-1
Car Color Detection-2
0263-2513625
09122653088 09122060929



در سال ، شهریار یکی از شناخته‌شده‌ترین شاعران سرزمینش بود و بارها در مراسم مختلف مورد تجلیل قرار گرفت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مراسم مشابهی برای بزرگداشت یک عمر تأثیرگذاری است.اد شهریار بر فرهنگ و ادب ایران‌زمین برگزار شد.

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.

زبان مردم بومی شهرستان شهریار ترکی محلی بوده ، ولی زبان محاوره و گفتگوی عامه مردم فارسی می باشد که بیشتر مردم ساکن با آن تکلم می نمایند ، علاوه برزبان فارسی ، گویشهای آذری، گیلکی، کردی و لری به لحاظ مهاجرپذیری به ترتیب اهمیت در شهرستان رایج هستند .


نوین ایلیا صنعت از جمله شرکت‌های فعال در زمینه عرضه انواع دوربین‌ها، انواع سنسورهای تشخیص رنگ و &#; است.. فعالیت‌های این شرکت از سال آغاز شده و تا به امروز توانسته حضوری فعال و پررنگ در زمینه‌های ذکر شده داشته باشد. این مجموعه یکی از برترین برندها در زمینه تولید و ساخت انواع ماشین‌آلات صنعتی و همچنین پردازش تصویر است. که بهترین تلاش‌های خود را به کار گرفته تا بتواند مشاوره علمی بهینه را و بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه دهد. همچنین تجهیزات را در بهترین کیفیت طراحی کرده و آن‌ها را به فروش می‌رساند. نوین ایلیا صنعت پروژه‌های ربات را در بهترین شکل ممکن به اجرا می‌رساند. اگر می‌خواهید با ما در تماس باشید، کافی است. از راه‌های ارتباطی که در سایت به درج رسیده‌اند، نهایت بهره و است.فاده را ببرید.

سنسورهای تشخیص رنگ سنسوپارت و باسلر، سنسورهای همه کاره‌ای هستند که برای انجام کارهای مربوط به اتوماسیون صنعتی بسیار مناسب می‌باشند. این نوع سنسورها می‌توانند به راحتی رنگ‌ها را تشخیص داده و آن‌ها را به طرز فوق‌العاده‌ای مرتب کنند. علاوه بر این‌ها، سنسوپارت دارای سنسورهایی است. که می‌توان از آنها برای تشخیص رنگ‌های نامرئی و درخشان نیز است.فاده کرد.

کارآموزان دورهای تخصصی خودرو، در طی دوره های آموزشی هم به صورت تئوری و عملی تحت آموزش قرار خواهند گرفت و آموزش های عملی به کمک جدیدترین تجهیزات دیجیتال و دستگاه های موردنیاز برگزار خواهد شد.پس از گذراندن دوره کارشناسی خودرو، کارآموز یک دوره کاراموزی رایگان خواهد داشت و همراه کارشناسان تامین خودرو به پروژه های کارشناسی خواهند رفت.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر