مشاوره و اجرا تشخیص رنگ در قرچک

Car Color Detection-1
Car Color Detection-2
0263-2513625
09122653088 09122060929



بهترین محله هایی که در شهر قرچک تهران واقع شده اند، محله کارگر و محله طلائیه هستند که از لحاظ امکانات مختلف، فول و کامل هستند. باشگاه های ورزشی، پارک های مختلف و امکانات رفاهی مانند فروشگاه ها و مراکز خرید و غیره همگی در قرچک وجود دارند. 

دسترسی از قرچک به تهران و بالعکس ساده است.. با تبدیل قطار حومه‌ای قرچک به مترو این دسترسی راحت تر هم خواهد شد. در حال حاضر قرچک مترو ندارد اما این شهر دارای ایستگاه های مترو مختلفی در نزدیکی خودش است. که به وسیله اتوبوس های شرکت واحد یا تاکسی های خطی به راحتی میتوان به قرچک رفت وآمد کرد. از جمله این ایستگاه ها می توان به ایستگاه شهر ری و ایستگاه مترو جوانمرد قصاب اشاره کرد. 

آثار تاریخی قرچک به‌ این تپه‌ها و کوره پزخانه‌ها محدود نمی‌شود و پل قدیمی ‌باقرآباد نیز یکی از آثار تاریخی این شهرستان است.. این پل که بر روی رودخانه جاجرود قرار دارد، هدایت کانال خشتی آب را‌ عهده‌دار است. و زمین‌های کشاورزی منطقه را سیراب می‌کند. پلی آجری با دهانه قوسی به طول ۵ متر که در اواخر قاجار ساخته شده و به مدت یک قرن مسیر دسترسی ورامینی‌ها به تهران بوده‌ است.. این پل در سال شاهد به خاک و خون کشیدن مردمی ‌کفن پوش در قیام ۵ خرداد به جهت حمایت از آیت الله خمینی (ره) و دفاع از مرجعیت شیعه نیز بوده است..


سنسور تشخیص رنگ، نوعی سنسور فتوالکتریک است. که با تاباندن نور از طریق فرستنده بر روی جسم مورد نظر، رنگ آن را تشخیص می‌دهد. در واقع این نوع سنسور توانایی آن را دارد که بتواند بر اساس شدت نوری که از طرف رنگ‌های قرمز، آبی و سبز دریافت می‌کند، آنها را تشخیص داده و رنگ جسم مورد را تعیین کند.

گاهی اوقات در فرایند چاپ، یک سری از علائم و نشانه‌ها در رنگ خاکستری به چشم می‌خورند. این تغییرات بسیار ظریف هستند؛ از این رو به منظور تشخیص آن‌ها از سنسورهای کنتراست کمک گرفته می‌شود که در صنعت چاپ و بسته‌بندی نیز نمایان است.. همچنین به منظور بررسی برچسب‌ها و است.یکرها در صنعت چاپ این سنسورها نیز مورد است.فاده قرار می‌گیرند.

بعد از اتمام دوره آموزش کارشناسی خودرو در صورت نیاز شرکت به نیرو الویت است.خدام در شرکت تامین خودرو را دارید و ‌‌همچنین یک کلاس بصورت رایگان با تدریس مدیریت شرکت برگزار میشه که بازار کار و نحوه کسب درامد از این حرفه را هم کاملا به شما اموزش می دهند



( مشاوره و اجرا ) های دیگر