مشاوره و اجرا تشخیص رنگ در لواسان

Car Color Detection-1
Car Color Detection-2
0263-2513625
09122653088 09122060929



سد لتیان سومین مورد از مهم‌ترین جاهای دیدنی در سفر به لواسان است. که آب آن از رودخانه ‌های لواسان تأمین می‌شود. شاید علت نام‌گذاری این سد برایتان جالب باشد. زمانی که این سد را به منظور تأمین آب شرب شهر تهران احداث کردند دریاچه‌ای در پشت سد ایجاد شد. با شکل‌گیری این دریاچه روستایی به نام لتیان به طور کامل زیر آب رفت. بعد از این اتفاق نام سد و دریاچه را به نام روستای زیر آب رفته تغییر دادند.

نژاد مردم بومی شهر لواسان و دیگر مناطق آن، آریایی و از شاخه ماد‌ها‌ است. که البته با گذشت زمان و مهاجرت اقوام ایرانی  در این منطقه، نژادهای دیگری هم در لواسان ساکن شدند. در گذشته مردم لواسان به زبان تاتی صحبت می‌کردند، اما به مرور زمان و تبدیل شدن لواسان به شهر، اکثر ساکنینش به جز اقوام قدیمی آن، به زبان فارسی معمولی صحبت می‌‌کنند.

تکیه سرده برگ جهان، یکی دیگر از جاهای دیدنی لواسانات است. که مردم محله‌های مختلف روستا هنگام عزاداری در این تکیه گرد هم می‌آیند. زمین تکیه حدودا ۵ تا سال قبل وقف شده است. و در ابتدا با دیوارهای گلی و سقف طاق‌نما محصور بود. ضمن اینکه سکوی بزرگ مربع‌شکلی در وسط حیاط قرار داشت که برای تعزیه‌خوانی به کار می‌رفت.


شرکت نوین‌ ایلیا‌ صنعت فعالیت خود را از سال در زمینه اتوماسیون صنعتی آغاز کرد. این شرکت با شعار راهکارهای نوآورانه در صنعت اتوماسیون، یکی از برندهای پیشرو در زمینه تامین تجهیزات و ساخت ماشین‌آلات بینایی ماشین و پردازش تصویر است..

سلام وقت بخیر ، برای دریافت هزینه و شرایط دوره ها با شماره تماس بگیرید ، پس از گذراندن دوره آموزش کارشناسی خودرو شما میتوانید به صورت کارآموز دوره ای رایگان را در شرکت بگدرانید و پس از آن حتی است.خدام شرکت شوید و از طرفی پس از گذراندن این دوره خود نیز میتوانید وارد بازار کار خودرو شوید

تشخیص رنگ در صنعت از اهمیت فو ق العاده ای برخوردار است.. تشخیص رنگ در صنایع مواد غذایی، بخصوص دربسته بندی چای، صنعت چاپ، کارخانه های پارچه بافی و رنگرزی و لوازم آرایشی از موارد مهم و کاربردی برای تولید و کنترل کیفیت می باشد. به همین دلیل روشها و سنسورهای مختلفی برای این کار ایجاد گردیده است.. ما ابتدا قبل از آشنایی با این روشها و طرز کار سنسورها احتیاج به آشنایی با ماهیت نور و رنگ وخواص آن می باشد که در زیر به توضیح کلی آن می پردازیم:



( مشاوره و اجرا ) های دیگر