مشاوره و اجرا تشخیص رنگ در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Car Color Detection-1
Car Color Detection-2
0263-2513625
09122653088 09122060929



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


تشخیص رنگ در صنعت از اهمیت فو ق العاده ای برخوردار است.. تشخیص رنگ در صنایع مواد غذایی، بخصوص دربسته بندی چای، صنعت چاپ، کارخانه های پارچه بافی و رنگرزی و لوازم آرایشی از موارد مهم و کاربردی برای تولید و کنترل کیفیت می باشد. به همین دلیل روشها و سنسورهای مختلفی برای این کار ایجاد گردیده است.. ما ابتدا قبل از آشنایی با این روشها و طرز کار سنسورها احتیاج به آشنایی با ماهیت نور و رنگ وخواص آن می باشد که در زیر به توضیح کلی آن می پردازیم:

عملکرد تشخیص رنگ‌ها با سنسورهای سنسوپارت و باسلر بسیار قدرتمند، سریع و قابل اعتماد می‌باشد. معمولا این امکان با سنسورهای است.اندارد و معمولی، فقط به شناسایی رنگ‌های غیرفعال، مثل رنگ‌های اشیا و یا علایم رنگی محدود می‌شوند. در حالی که سنسورهای تشخیص رنگ سنسوپارت به راحتی رنگ‌های فعال فلورسنت را نیز تشخیص می‌دهند. این امر باعث می‌شود که با است.فاده از این نوع سنسورها بتوان در هنگام تشخیص رنگ با سنسور میان LEDهای رنگی نیز تفاوت قائل شد.

تشخیص انواع رنگ با سنسور یکی از نیازهای اساسی بسیاری از صنایع می‌باشد. مثلا اگر به سراغ صنعت چاپ برویم، متوجه خواهیم شد که در این صنعت اهمیت فوق العاده‌ای برای حساسیت و دقت رنگ‌ها قائل هستند. سیستم‌های بازرسی در چنین صنایعی برای اینکه بتوانند رنگ‌ها را به خوبی و با دقت بررسی کنند، به تصاویر است.اندارد و بهینه شده رنگ‌ها وابسته می‌باشند، چون این تنها راهی است. که می‌توان از طریق آن مطمئن شد که دستگاه‌ها و سیستم‌های مختلف هنگام کار با داده‌های رنگی یکسان، نتایج برابری خواهند داشت. این امکان باعث می‌شود که است.انداردهای فوق‌العاده بالای اینگونه صنایع به خوبی رعایت شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر