مشاوره و اجرا تشخیص رنگ در پاکدشت

Car Color Detection-1
Car Color Detection-2
0263-2513625
09122653088 09122060929



با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

نتایج بدست آمده از کشفیاتی که در سال‌های اخیر انجام گرفته نشان می‌دهد که در آستانه تاریخ مدون کشور ما یکی از مراکز عمده تمدن بوده‌است. اتلال پیش از تاریخ در بخشی از این منطقه مورد بررسی قرار گرفته‌اند که آثار بدست آمده از آن‌ها قابل مقایسه با تمدن ری می‌باشد.


این روز ها با توجه به افزایش قیمت خودروهای صفر، معامله خودرو های کارکرده بیشتر شده است. و در بازار معاملات خودروی کارکرده نیاز به حضور کارشناسانی خبره در زمینه تایید سلامت رنگ و فنی خودرو بیشتر از پیش شده است.. پس با گذراندن این دوره ی تخصصی و کسب مهارت در آموزشگاهی معتبر می توانید کسب و کار خود را در این بازار شروع کنید و به درآمدی خوب دست پیدا کنید.

یکی از موارد مهم در کارشناسی بدنه خودرو موضوع رنگ شدگی است. که ممکن است. حتی با مهارت بالایی این کار انجام شده باشد. در این دوره کارآموزان رنگ شدگی خودرو را با است.فاده از چشم و هم چنین دستگاه تست رنگ دیجیتال یا همان ضخامت سنج و دستگاه تست رنگ آنالوگ یاد خواهند گرفت. کارآموزان هم چنین در این دوره تسهیلات ویژه ای جهت خرید دستگاه تشخیص رنگ دیجیتال EC دریافت خواهند کرد.

پیشگفتار: با ساخت وسایل الکترو مغنا طیسی نظیر انواع الکتروموتورها، بوبین ها ،رله ها وغیره ، انسان قادر شد با بهره گیری از الکترونیک ، کنترل ابزارهای مکانیکی را در دست گیرد و سر انجام با پیدایش میکرو پروسسورها و با توجه به توانایی آنها در پردازش اطلاعات و اعمال کنترلی و همچنین قابلیت مهم برنامه پذیر بودن آنها تحول شگرفی در ساخت تجهیزات الکترونیکی و صنعتی و غیره به‌ وجود آمد. ...



( مشاوره و اجرا ) های دیگر