خدمات و سرویس تشخیص رنگ در پردیس

Car Color Detection-1
Car Color Detection-2
0263-2513625
09122653088 09122060929



در رابطه با خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های شخصی‌ساز که خیلی مشکلی وجود نداره و نسبت به بودجه و هدفتون میتونین خانه‌ی موردعلاقه خودتون‌ رو بسازین. اما در مورد مسکن مهر باید بسیار دقت کنین چون کوچکترین اشتباه، کافی‌ست تا شما هم جزء افراد ناراضی در این منطقه به شمار بیاین. برای خرید مسکن مهر باید به چند نکته حتما توجه کنین. 

شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار

شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!


برای اینکه بتوان برچسب را بر روی بطری‌های شیشه‌ای تشخیص داد و همچنین جهت تشخیص علائمی که در چاپ نامرئی وجود دارند، از سنسورهای لومینسانس بهره برده می‌شود. لازم به ذکر است. که این چاپ در هم‌ترازی انواع اشیاء است.فاده می‌شود.

همانطور که قبلا اشاره کردیم، تشخیص رنگ‌ها با سنسور اهمیت فوق العاده‌ای در صنایع مختلف دارد که از این میان، صنعت چاپ را مثال زدیم. اما بسیاری از صنایع دیگر نیز هستند که به این روش متکی هستند. صنایع تولید رنگ، تولید منسوجات، تولید لوازم آرایشی و یا بسته‌بندی از جمله این صنایع می‌باشند. این فناوری حتی در پزشکی نیز اهمیت و کاربرد زیادی دارد. در واقع در پزشکی از سنسورهای تشخیص رنگ برای تشخیص خون، تجزیه و تحلیل نمونه‌های ادرار و یا حتی جراحی دندان‌ها نیز است.فاده می‌کنند.

سنسور تشخیص رنگ، نوعی سنسور فتوالکتریک است. که با تاباندن نور از طریق فرستنده بر روی جسم مورد نظر، رنگ آن را تشخیص می‌دهد. در واقع این نوع سنسور توانایی آن را دارد که بتواند بر اساس شدت نوری که از طرف رنگ‌های قرمز، آبی و سبز دریافت می‌کند، آنها را تشخیص داده و رنگ جسم مورد را تعیین کند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر